Miten tulisi toimia?? Naapurin lapsi varasti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööööö

Vieras
Meidän kaksi lasta oli leikkimässä kahden naapurin lapsen (5v ja 3v) kanssa pihalla. Jostain syystä tämän nuorempi naapurin lapsi otti meidän tytön pyöräilykypärän ja lähti juoksemaan pois kotipihalta ja hänen siskonsa lähti mukaa. Meidän lapset eivät voineet lähteä perään koska oli kielletty lähtemästä omalta pihalta. Lapsemme tulivat heti kertomaan asiasta ja lähdimme katsomaan mihin naapurit olivat menneet. Nämä tulivatkin vastaan ilman kypärää ja sanoivat etteivät tiedä missä se on. Etsimme sitten kypärää joka paikasta eikä löytynyt.

Naapurin lasten vanhempien kommentti oli vaan että "Miksi annoitte kypärän, ei 3- vuotias vielä ymmärrä" (???)

Seuraavana päivänä tytöt myönsivät minulle ottaneensa kypärän mutta eivät muistaneet mihin olivat sen laittaneet. Etsittiin vieläkin eikä löytynyt.

Naapurit kävivät myös etsimässä mutteivat löytäneet. Lupasivat ostaa uuden.

Tänään naapurin rouva sanoi ettei hänen lapsensa ole sitä kypärää ottanut ja ettei hän aio ostaa uutta...

Pitäisikö vaan tyytyä tähän ja ostaa itse uusi kypärä???

Alkuperäinen kirjoittaja öööööö;24245777:
Pitäisikö vaan tyytyä tähän ja ostaa itse uusi kypärä???

Miksi sun pitäisi siihen tyytyä? Ei kypäriä puissa kasva ja kyllä vanhemmilla pitäisi olla edes vähän häpyä, toki ei näytä olevan ja aikoo opettaa lapsensakin joksikin helvetin enkeliksi jotka on pelkkiä roistoja

Olkoot kyse vaikka vaan kengännauhasta, varkaus on rikos ja jos naapurin äiti on tuollainen kelkankääntäjä, en jäisi hänen kanssaan asiasta tappelemaan vaan menisin virallisempia teitä pitkin.

Liekö hänenkin olisi jo aika oppia ettei ne omat mussukat välttämättä ole enkeleitä ja jonkun (eli hänen ja miehensä) on kannettava vastuu lastensa tekemisistä.

Tota poliisia mäkin olen ajatellut. Eihän se ole mikään suuri menetys taloudellisesti mutta tyttö on nyt joutunut olemaan ilman kypärää pari päivää ja on surullinen kun ei pääse pyöräilemään.

Nämä samat lapset touhuilevat kaikkea muutakin luvatonta, ilkivaltaa yms. tossa pihalla ja vanhemmat eivät välitä. Nuorempi ei edes ymmärrä suomea jos joku muu kieltää.

Jos ilmottais poliisille niin sehän voisi olla vähän niinkuin sellainen "herätys" vanhemmille että katsoisivat vähän tarkemmin lastensa perään.

Yhteistyössä