Hae Anna.fi-sivustolta

Miten tunnistaa torjutuksi tuleminen?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 16.01.2020.

1. vierailija Vierailija

Miksi minulle aina käy näin? Sitä olen miettinyt pari viime kuukautta.

Aloitin työt uudella paikkakunnalla viime syksynä. Samaan aikaan kanssani aloitti myös maailman ihanin mies. Siitä hetkestä lähtien kun tapasin hänet todella ja pääsimme juttelemaan tiesin, että se on menoa nyt.
    Tunteeni alkoivat siis kehittymään tätä miestä kohtaan heti alussa ja ne ovat kasvaneet siitä lähtien. Muutama kuukausi töiden aloittamisesta mies hakeutui seuraani minun ollessa umpi humalassa. Kävimme erittäin sekavan keskustelun, jonka aikana hän kertoi muistaakseni ettei ole valmis suhteeseen koska hänet on rikottu ihmisenä. Hän antoi kuitenkin mahdollisesti myös ymmärtää, että olisi kiinnostunut. Muistikuvani ovat erittäin hatarat, en todellakaan tiedä miksi hän päätti jutella asiat halki minun ollessa siinä tilassa.
    Pääni on täynnä kysymyksiä. Miksi hän otti kiinnostusasian kanssani puheeksi minun ollessa aivan sekaisin ja hänen ollessaan selvänä? Mistä hän on keksinyt että olen kiinnostunut hänestä? Olen suunnilleen vältellyt koko miestä enkä ole antanut ymmärtää mitään. Onko hän kiinnostunut minusta? Eräs työkaverini oli kysynyt tätä kyseiseltä mieheltä, kun mies oli itse avannut keskustelun minusta. Mies oli vastannut, että pitää minua mahtavana ja hauskana tyyppinä, mutta nyt hän haluaa olla yksin. Kuvaileeko toisesta ihmisestä kiinnostunut ihminen toistansa noin Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Miten voin enää käyttäytyä normaalisti töissä?

Tämä tilanne hirvittää minua. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Ehkei mitään? Antaa olla vaan ja odottaa josko hän taas joskus avaisi pelin. Tämä mies on todella omalaatuinen, hän sanoo asioita, mutta ei kuitenkaan oikeasti sano mitään. Hän kiertelee ja kaartelee joka tilanteessa, on hyvin sellainen pohdiskelija sekä tarkkailija. Hän on sekoittanut mun ajatukset ihan totaalisesti.

Ei tiedä oliko tämä koko tilanne mieheltä siis lopullinen tyrmäys. En tiedä onko tässä jotakin saumaa. Tiedän vaan itsestäni sen, etten halua sekoittaa tätä pakkaa enää yhtään. Joudun kuitenkin näkemään häntä joka päivä töissä. Tuntuu, että olen aina tällaisessa kuopassa rakkausasioissa. Kertokaa etten ole ainoa.

Toivoton olo, mutta tuntui hyvältä kirjoittaa tämä..

2. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Luulisin että näytät tunteesi ulospäin vahvasti, elekielellä. Kasvosi ilmeet ja kehosi eleet kertoo kaiken sellaiselle ihmiselle jonka on helppo lukea elekieltä.
    Tiedän tämän, kun minulla itsellänin on hyvin helppo lukea elekieltä, joka on: äänenvävy, kasvon ilmeet, etenkin silmät on kuin ikkuna josta tunnistaa tunteesi, kehon eleet, käyttäytyminen, ja niin edelleen.
    Kaikilla ihmisillä on elekieltä olemuksessaan. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
    He joilla on paljon elekieltä, ovat kuin avattu kirja hänelle jonka on helppo tunnistaa elekieltä.
    Kaikki ei osaa tunnistaa elekieltö. Moni ei edes ajattele että sellaista om olemassa..
    -

3. vierailija Vierailija

776

4. vierailija Vierailija

No siinähän se. Totuus tulee pikkulasten ja humalaisten suusta.

5. vierailija Vierailija

No ei mitään kummaa, kuka se oikeaa suhdetta aikoisi känniläisen kaa

6. Andu61 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minun mielestä siinä on käyty keskustelu,josta kännin takia et muista juuri mitään ja silloin alkaa kuvittelemaan aivan älyttömiä atmosfäärejä. Tuttua itsellekkin.
    Tuskin mitään sellaista nyt tuntuisi olevan,että sinun kannattaa panikoida noin rajusti. Unohda se ilta. Ole oma itsesi. Voit pahoitella huumorilla,että olit niin huonossa hapessa.
    Mutta mies on antanut ymmärtää,ettei kaipaa mitään sekaisia romanssihuhuja,eikä seurustella nyt. Kunnioita hänen yksityisyyttään. Kyllä aika näyttää mitä tuleman pitää.
    Äläkä vaan aloita stalkkaamaan,se olisi kamala virhe.

7. vierailija Vierailija

Jos menet varatun kanssa vehtaamaan ja rikot toisen parisuhteen, niin voit suksia helvettiin ja se mies myös. Tiedän, että mies on varattu, koska juuri varatut miehet selittää tuollaista paskaa. Tyhmät toiset naiset sitten uskoo silmät kirkkaina. Miehet tarinoi kaikenlaista tuubaa vaimostaan/ tyttöystävästään silloin kun haluavat pettää. Ihan sama tuollaiselle miehelle miten vaikeita asioita vaimo tai tyttöystävä joutuu käymään läpi elämässään. Salakavalan miehen kanssa olet alkanut kiehnäämään. Itselläsi on sama paska edessä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri