Miten tuntemanne narsistinen hnkl/narsisti käyttäytyy facebookissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Otsikossa tulikin jo kysymys.

Itselläni löytyy kaksi. Toisella on ihan todettu ja toisella ei mutta erittäin narsitinen on. Sosiaalisessa mediassa tuntuvat elävän toisenlaista elämää. Tunnen kummatkin aika henkilökohtaisesti.

Toinen lisää jatkuvasti itselleen uusia kavereita, siis henkilöitä jotka saattanut nähdä jossain vilaukselta ja jos kerran jonkun kanssa sattunut olemaan samassa porukassa, väittää heidän olevan ystäviä. Henkilöllä melkein 600 kaveria. Myös esittää kauhean mukavaa ja iloista ihmistä, vaikka on ihan toista. Joskus ei tehny muuta kun pelkkiä valittamis päivityksiä ja kun ihmisiltä tuli negatiivisista palautetta, henkilö aina suuttuu ja poistaa julkaisun.

Toinen taas on erittäin huomionhakuinen, hänen jokaisesta kuvasta ja asiasta pitäisi tykätä muttei häntä kiinnosta koskaan ottaa kantaa muiden asioihin. Lisäksi pitää blogia elämästään jossa valehtelee niin paljon kuin sielu sietää. :D

Mitenkäs muut?
 

Yhteistyössä