T
Tuttipois
Vieras
Siis asiahan on sinällään selvä, että tutti pois ja sillä siisti. No, pari viikkoa sitten oltiinkin 5 vuorokautta tutitta! Mutta sitten alkoi järkyttävä huuto tutin perään. Itse olen superväsy koko ajan (raskaana olen), enkä jaksanu "taistella". Mieskään ei nyt sinällään helpota asiaa, koska häntä säälittää kuulemma toisen itku niin paljon, ettei oikein voi olla tuttia antamatta...
Ollaan kokeiltu muutama kikka: leikattiin tutista pää pois, ei tyytynyt tähän " tutti on rikki -ei ole uutta tuttia". Ollaan myös paljon selitetty, että isot tytöt ei syö tutti yms...
Toivoisin, että reilusti ennen uuden vauvan tuloa tutista olisi luovuttu. Vauva varmaankin syö tuttia, ja silloin on ihan turha yrittää tutista luopua. LA siis syyskuussa.
Anopista vielä... huoh. Mies on syönyt tuttia 5 vuotiaaksi! En ihan tajua tätä. Pikemminkin naurattaa ajatus toisesta tutti suussa noinkin vanhana
. Anoppi ja appi on nyt siis aivan järkyttyneitä meidän aikeista vierottaa tyttö tutista. Siis anoppi melkein itkuun purskahti, kun kuuli.. Siinä sit selittelemään näitä syitä. Tuttia kuulemma pitääkin syödä vanhaksi... Meinas kyllä pinna mennä, ja pokka pettää. Mutta en vaan kestä taas tollasta silmien pyörittelyä ja pitkiä huokauksia, joilta heiltä usein saa osakseen.
Ollaan kokeiltu muutama kikka: leikattiin tutista pää pois, ei tyytynyt tähän " tutti on rikki -ei ole uutta tuttia". Ollaan myös paljon selitetty, että isot tytöt ei syö tutti yms...
Toivoisin, että reilusti ennen uuden vauvan tuloa tutista olisi luovuttu. Vauva varmaankin syö tuttia, ja silloin on ihan turha yrittää tutista luopua. LA siis syyskuussa.
Anopista vielä... huoh. Mies on syönyt tuttia 5 vuotiaaksi! En ihan tajua tätä. Pikemminkin naurattaa ajatus toisesta tutti suussa noinkin vanhana