Miten tyydytätte miehenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarica

Vieras
Olen 38-vuotias nainen ja ihmettelen todella, kun kuulen silloin tällöin kahvipöytäkeskusteluissa ja lehdistä lukemalla, miten ankeaa ja tylsää ihmisten seksielämä on. pareilla saattaa olla seksiä esim. kerran kuukaudessa tai kerran viikossa. Mihin tuollainen riittää miehelle, kun ei minullekaan riitä? Oma mieheni on 40-vuotias ja hän haluaa minua 3-4 kertaa päivässä.
Miksi mieheni sitten haluaa minua näin paljon? Siksi, että pidän itseni hyvässä kunnossa ja aina valmiina tyydyttämään hänet juuri niinkuin hän haluaa.
Mielestäni mies saa päättää aina, miten, milloin ja minne hän haluaa laueta. Takaapäinasento on minulle ja miehelleni mieluisin, koska siinä olen ihan avuttomana mieheni armoilla..Olen myös erittäin taitava ottamaan suihin ja siten saankin mieheni aivan hulluksi kiimasta. Usein siinä samalla hän "ohjailee ja opettaa" minua lyhyellä ratsupiiskalla. ;) Nielen tietysti silmiin katsoen siemennesteen tai otan lastin kasvoilleni, ihan mieheni toiveiden mukaisesti ja nuolen sen jälkeen kalun puhtaaksi.
Alapääni olen tietysti pitänyt posliinina siitä lähtien, kun tapasin mieheni. Posliini kiihoittaa miestäni ja hän nauttii suunnattomasti suuseksin antamisesta minulle.
Meille seksi ja orgasmit ovat tärkeä harrastus muiden, kuten liikunnan joukossa. Minusta on ihanaa olla miehelleni seksissä "alamainen, nöyrä, kuuliainen tyttö, jota mies kouluttaa mieleisekseen". Suosittelen kaikille..;)

Tykkään seksistä ja nautin siitä suunnattomasti. En ole nymfomaani, vaan ihan normaali tavallinen aikunen nainen, jolla on normaalit halut. Mutta, mutta... Miesystäväni sanoi tässä taannoin, että en halua häneltä mitään muuta kuin sitä yhtä:))! Ja että, eikö minulla ole mikään muu mielessä!!! Emme asu samalla paikkakunnalla ja emme näe toisiamme päivittäin. Joten mielestäni on aivan normaalia se, että kun tapaamme niin harrastamme myös seksiä. Mutta miehen mielestä se ei ole niin. Ok, olen tyytynyt siihen että saan häneltä silloin kun hän haluaa minulle antaa. Vieraissa en ole käynyt enkä käy. Seksuaalisesti hän ei ole ottanut minua koskaan huomioon, eikä häntä ole kiinnostanut se, olenko minä saanut orgasmin vai en. Joten miehetkin voisi joskus miettiä sitä asiaa, että miten he voisivat tyydyttää naisensa.

Joo, joo tiedän, että hänellä on varmaankin toinen ja siksi seksi minun kanssa ei kiinnosta. Ei kannata siis tällä tavalla kommentoida.

Mä tyydytän mieheni läiskimällä ratsupiiskalla häneen vauhtia jos ei kotityöt ala hoitua... esim. jos tiskaamiseen näyttää kuluvan kohtuuton aika, niin muutama sivallus (niin lujaa kuin mahdollista) pistää mieheen vauhtia! :P

Ensin tyydytan hanen siivousintonsa teettamalla hanella kaikki kotityot, sitten tyydytan hanen miellyttamisen tarpeensa ottamalla hemmottelua/imartelua vastaan, sitten tyydytan hanen antamisen tarpeensa ottamalla kivan pikku yllatyslahjan vastaan ja nauttimalla ihanasta suuseksista, sitten tyydytan hanen hoivaamisviettinsa olemalla hanen halien ja silittelyjen kohteena, ja viela hyvaksynnan tarpeensa kehaisemalla miten hyvaa hanen itselaittamansa ruoka onkaan!!

Suosittelen minakin naita vinkkeja kaikille:)

Alkuperäinen kirjoittaja Estonia:
Ensin tyydytan hanen siivousintonsa teettamalla hanella kaikki kotityot, sitten tyydytan hanen miellyttamisen tarpeensa ottamalla hemmottelua/imartelua vastaan, sitten tyydytan hanen antamisen tarpeensa ottamalla kivan pikku yllatyslahjan vastaan ja nauttimalla ihanasta suuseksista, sitten tyydytan hanen hoivaamisviettinsa olemalla hanen halien ja silittelyjen kohteena, ja viela hyvaksynnan tarpeensa kehaisemalla miten hyvaa hanen itselaittamansa ruoka onkaan!!

Suosittelen minakin naita vinkkeja kaikille:)

Heh. Lopuksi vielä vielä tyydytät hänen itsemurhaviettinsä antaen lopullisen silauksen? :)

Huomaan, että mitään kunnollista kommenttia ei ole tullut, yhtä lukuunottamatta. Ihmisillä on todella ankeaa seksielämää pääsääntöisesti. Ei käytetä mielikuvitusta, vaan homma on aina samaa tylsää pumppaamista. Ei ihme, että käydään vieraissa. Itse pidän miehestäni kiinni, koska hän on niin hyvä seksissä. Olemme kyllä sopineet niin, että mieheni saa naida nuorta naista, jos kohdalle sattuu, kunhan se ei ole pois minulta.
Ja ihan totta, olen nainen, vaikka joku sitä epäileekin..;)

Provoilija jatkaa vain vaikka "jai kiinni" eika kukaan ottanut hanta todesta?

Ehka kannattaisi kayttaa sekin aika vaikka provotaitojen hiomiseen, jos tama kerran on henkilon vajavainen keino kommunikoida muiden kanssa. Tai yrittaa keskustella oikeista asioista lapinakyvan piilomanipuloinnin sijaan. kasva ihmisena.

Mä taatusti tyydytän mieheni kokonaisvaltaisesti, mutta pyörin siksi täällä sinkku-palstalla, kun mulla ei ole juuri nyt miestä, kenet tyydyttää.
Että niin, kokeile parisuhdepalstaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarica:
Olen 38-vuotias nainen ja ihmettelen todella, kun kuulen silloin tällöin kahvipöytäkeskusteluissa ja lehdistä lukemalla, miten ankeaa ja tylsää ihmisten seksielämä on. pareilla saattaa olla seksiä esim. kerran kuukaudessa tai kerran viikossa. Mihin tuollainen riittää miehelle, kun ei minullekaan riitä? Oma mieheni on 40-vuotias ja hän haluaa minua 3-4 kertaa päivässä.
Miksi mieheni sitten haluaa minua näin paljon? Siksi, että pidän itseni hyvässä kunnossa ja aina valmiina tyydyttämään hänet juuri niinkuin hän haluaa.
Mielestäni mies saa päättää aina, miten, milloin ja minne hän haluaa laueta. Takaapäinasento on minulle ja miehelleni mieluisin, koska siinä olen ihan avuttomana mieheni armoilla..Olen myös erittäin taitava ottamaan suihin ja siten saankin mieheni aivan hulluksi kiimasta. Usein siinä samalla hän "ohjailee ja opettaa" minua lyhyellä ratsupiiskalla. ;) Nielen tietysti silmiin katsoen siemennesteen tai otan lastin kasvoilleni, ihan mieheni toiveiden mukaisesti ja nuolen sen jälkeen kalun puhtaaksi.
Alapääni olen tietysti pitänyt posliinina siitä lähtien, kun tapasin mieheni. Posliini kiihoittaa miestäni ja hän nauttii suunnattomasti suuseksin antamisesta minulle.
Meille seksi ja orgasmit ovat tärkeä harrastus muiden, kuten liikunnan joukossa. Minusta on ihanaa olla miehelleni seksissä "alamainen, nöyrä, kuuliainen tyttö, jota mies kouluttaa mieleisekseen". Suosittelen kaikille..;)

Jos mies yrittää saada sinut raskaaksi? Lapsia teillä ei tunnu vielä olevan ja sinun kellosi tikittää viime minuutteja. Vuoden päästä sen on vaihdettava nuorempaan.

Uusimmat

Yhteistyössä