Miten tyydyttää naista sormilla???

  • Viestiketjun aloittaja Jouni
  • Ensimmäinen viesti
Jouni
Tyttöystäväni on 19-v ja meille molemmille tää suhde on ensimmäinen seurustelusuhde. Laukean nopeasti, mutta haluaisin sen jälkeen tyydyttää naiseni sormilla, mutta miten teen sen? Tyttöystävä ei oikein osaa sanoa, miten se tehdään. Hän on kans aika ujo kertomaan mitään seksijuttuja. Tää on oikeasti ongelma. Kertokaa mitä mun pitäis tehdä, että saan sen laukeamaan!

[keskustelu siirretty]
 
elli
Se on kurjaa tuo ujous tuossa iässä. Haluttaisi mutta ei millään kehtaa.

Masturboikohan tyttöystäväsi? Jos ei, hän ei ehkä itsekään tiedä miten se orkku tehdään. Siitä se pitäisi oikeastan lähteä, vasta sen jälkeen osaa kertoa mistä kohtaa ja miten. Sormet muuten on miltei ne parhaat välineet (ainakin mun mielestä).

Suihku on myös aika hyvä. Eli lämmintä vettä suihkusta (ilman suihkupäätä) sopivalla paineella klirotikseen...ahhhh...

Hm.... teidän pitäis päästä jotenkin sille asteelle, että juttelelle näistä.

Auttausko pari lasia siideriä ja viiniä? Pikkupöhnässä on joskus helpompi jutella. :)
 
Liisa-täti
Käytä kieltäsi teini. Tai hommatkaa dildo. Sillä kun tyydytät naisesi samalla kun räpläät klittaa (sormin/kielellä), alkaa varmaan itelläkin seistä taas ja voit viedä homman loppuun omalla munallasi.
 
Liisa-täti
Jos saa oikealla värkillä niin miten voi olla saamatta dildolla? Ihan samanlaisiahan ne on. Tosin tunne on hieman eri, mutta kyllä siinä laukeaa kun työntää pimppaan dildoa ja hieroo klittaa käsin tai klitoriskiihottimella. Pelkällä dildolla ei Liisa-tätikään saa, muttei myöskään pelkällä klitoriskiihottimella. Ja paljon on tietysti kiinni siitäkin miten dildoon suhtautuu ajatustasolla.
 
Jouni
Tyttöystävä on kertonut, että hän ei oikein osaa itsekään hieroa itseään orkkuun asti. Käsisuihkulla juttu onnistuu. Haluaisin kumminkin yrittää tyydyttää häntä sängyssä. Juttu vaivaa mua kun mä aina laukean ja se ei koskaan.

Tyttöystävä sanoi, että hän ei halua, että nuollaan. Käsillä kun yritän, niin kuulemma klitoris turtuu. Joko tuntuu liian kovalta tai liian hiljaiselta eli ei miltään. Oon tehnyt sellaista pyörivää liikettä klitan päältä, mutta se ei ole riittänyt. Alkaa pikkuhiljaa jo masentamaan homma, kun homma ei onnistu.
 
Liisa-täti
Onhan klitta kostea kun sitä pyörittelet? Ja pyörittelethän hupun päältä? Nuorella tytöllä varsinkin klitta voi olla tosi herkkä. Liike saa olla aika ""täristävää"" ja sen lisäksi voit työntää sormen tai kaksi tytön pimppaan. Jos pimppa ei tunnu märälle, siirry emättimestä ja klitalta vaikka rintojen hyväilyyn ja imemiseen, ristiselkään, reisiin, kaulaan, niskaan... ja sitten palaa pimpalle. Koskaan ei ole asiaa kuivalle klitalle, aina pitää kostuttaa. Ja vaikka kolmella sormella silleen että sormet on ""levynä"", ei mitään tökkimistä tms.

Sormia voi liikuttaa edestakaisin, tehdä ""tule tänne"" liikettä, eli sormi silleen koukussa. Se tuntuu tosi hyvälle jos g-pisteeseen osut.

Yksi tapa voi olla se, että työnnät reitesi tytön jalkojen väliin ja takaapäin työnnät sormen pimppaan. Samalla tyttö saa hieroa itseään ja klittaansa reittäsi vasten omaan tahtiinsa.

Äläkä liikaa kiinnitä huomiotasi tytön orkkuun. Se vaan vaikeuttaa hänen orgasmiaan, aiheuttaa paineita. Ottakaa joku kerta vaikka ""biologiantunti"". Aloitat ihan vartalon hyväilyistä ja kiihotat tyttöä eri tavoin. Kokeile eri tyylejä ja tekniikoita. Sovitte että tyttö antaa jonkun merkin kun tuntuu kivalle ja kun tuntuu huonolle tai ei millekään. Hän voi sanoa sen, päästää jonkun ynähdyksen, puristaa kättäsi tms, mikä hänestä vain tuntuu mukavalle. Samalla saat vinkkejä siitä mistä hän pitää. Ota tällä biologian tunnilla tavoitteeksi vain tutustua tyttöön ja tuottaa hänelle mielihyvää. Orgasmia ei kannata pitää itsetarkoituksena. Tyttö ei varmasti saa, jos otat asenteen että nyt kyllä teen hänelle orgasmin. Naisen orgasmi on paljon kiinni hänestä itsestään, oman kehon tuntemuksesta ja kyvystä vapautua ja antaa itsensä nauttia.
 
Salla
Ainoa ratkaisu on että tyttöystäväsi kertoo mikä tuntuu hyvälle ja ohjailee tekemisiäsi. Kukaan ulkopuolinen ei voi tuota sinulle opettaa sillä jokainen nainen on erilainen.

Toiseksi jos naisesi on ujo ja sulkeutunut seksin suhteen niin voi olla ettet saa häntä laukeamaan millään. Ensin nainen on saatava rentoutumaan ja vasta sen jälkeen laukeaminen on mahdollista.

Oletan että suhteenne on suht tuore. Ajan myötä nainen varmaan rentoutuu ja tilanne helpottuu,
 
Neuvo
Kokeilkaapa sellaista ettet työnnykään sisään, vaan hankaat peniksellä hänen klitoristaan. Etsikää sopiva asento jossa se onnistuu, lähetyssaarnaajassa mm. ihan helposti. Aika varma keino naiselle saada, samalla itse et laukea nopeasti.
Ei naiset tarvitse sitä sisään työntymistä orkkuun ollenkaan, toisin kuin miehet kuvittelee.
 
ainoa asia
Aivan, orgasmi ei ole ainoa asia johon tulee pyrkiä. Ja se on paljon naisestakin kiinni. Joskus ihminen on vain lukossa, jos sekä mies, että nainen itse ottaa siitä hirveästi stressiä.

Ainoa asia mikä äskeisessä liisatädin jutussa oli väärin, on se G-piste. Sitä ei ole olemassa.
Klitoris tosin on jopa noin 14 cm pitkä, ja jatkuu sisälle, emätin on tunnottomampi.

Onkin vaara, että mies sormilla koukkien ja g-pistettä etsien raapii sisällä olevia limakalvoja,joka tuntuu inhottavalta.

Emättimessä on yhtäpaljon tuntoa kuitenkin, kuin suus sisäpinnassa. Kokeille vaikka itse kielellä miltä siellä tuntuu.
Emätinorgasmi perustuu siihen, että samalla joku osuu klitorikseen.
Kun on tarpeeksi kiihottunut, voi saada orgasmin pelkästään
kun mies hyväilee rintoja tai muuta. Mulkku voimistaa orgasmia, koska emätin lihakset supistelevat sen ympärille, orkusta tulee mulkun avulla täydempi.
Mutta g-pistettä ei ole.
 
Liisa-täti
No sanotaan sitä aluetta emättimessä sitten miksi tahansa, niin minulla on ainakin sellainen ""kiinteämpi"" kohta emättimen seinämässä, jota kutittelemalla saan orkun melkeen heti.
 
G
Juuri se kiinteämpi alue on G-piste, ja se siis todellakin ON olemassa. Se voi olla vaikea löytää, eivätkä kaikki sitä koskaan löydäkään. Kaikki eivät myöskään kiihotu sen koskettelemisesta. Mutta olemassa se on kuitenkin. Henkilökohtaisesti luulin vuosia, että koko G-piste on vain urbaani legenda, kunnes nykyisen mieheni kanssa se kerran puolittain yllättäin löytyi. Aluksi en meinannut ""uskaltaa"" antaa itseni laueta sillä tavoin, koska tunne oli erilainen ja voimakkaampi, kuin klitorista kiihottaessa. Mutta kun uskalsin antaa mennä, oli tunne ihan uskomaton. En ole eläessäni niin voimakasta orgasmia saanut. Mutta melko vaikeasti löydettävä se kyllä mielestäni on. Minun täytyy olla tosi kiihottunut ja ns. herkillä, että se löytyy ja tuntuu.
 
mies
Aika vaikealta tuntuu kuvitella, että olisi jokin G-piste ja miksi sitä ei ole tieteellisesti todennettu. Uskon, että kyseessä on todellakin urbaani legenda. Ja miten selitetään se, että orgasmin voi saada hyvinkin pienellä hyväilyllä.

Olisiko mahdollista, että isot tytöt vain puhuvat ""armeijajuttuja"" nuoremmille. Ja jotkut vielä uskovat ja voivat vaikka rikkoa perheensä, jos eivät löydä G-pistettä. Minä uskon, että mielikuvituksessaan voi saada vaikka minkälaisen orgasmin, jos vain kovasti uskoo..
 
Liisa-täti
tyttö voi ihan itse kokeilla emätintään sormella ja todeta että sieltä löytyy sellainen kiinteämpää kudosta oleva alue, jota Liisa-täti on ainakin tottunut kutsumaan G-pisteeksi. Luulen, että tämä alue löytyy kaikilta, mutta en tiedä aiheuttaako sen stimulointi kaikilla ""kivoja"" tuntemuksia. Oman pisteeni löysi poikakaveri kun olin noin 22-vuotias.

Kyllähän jotkut naiset ejakuloivatkin, mutta en minä ainakaan ole sen takia ryhtynyt perheenrikkojaksi etten ole ejakulaatiota saanut.
 
Xy
KAnnattaisi miesten opiskella vaikka tuolta.
http://oiva.mtv3.fi/suhteessa.shtml?363640

Ap:n ajatukset olivat vähän väärin päin. ENSIN pitää toki tyydyttää nainen sormilla ja viimeiseksi vasta tyydyttää omat halut naimalla. Jos kerran suuseksi on kiellettyä, niin ap:n kannattaa varmistaa pillun pysyminen liukkaana jollakin liukkarilla. Sen jälkeen on huomattavasti parempi tutustua em. likissä mainittuihin pisteisiin. Klitan sivujen ja klitan hieromisen jälkeen voi aloittaa pillun hyväilyn ensi yhdellä sormella. Kun vaikutusta alkaa tuntumaan, niin voi lisätä toisenkin sormen. Pillua kannattaa hyväillä kaikista em. linkin pisteistä, jos niihin vain sormella ylettää. Pienipilluisella naisella sormet ylettävät pillun pohjallekin, ainakin pillun etuosassa. Näistä pisteitä arpomalla, klittaa unohtamatta, saattaa saada naisensa riittävästi kiihoittumaan, jotta saa orkun aikaiseksi. Vaikka sinulla onkin kielto suuseksiin, niin suosittelisin kuitenkin lipsumaan kiellosta, jos suinkin saat naisesi sormin kunnolla kiihoittumaan. Kiihkoissaan hänen on vaikea enää sinua kieltääkään, jos alat kielellä lipstuttamaan klittaa. Sillä voisi hyvinkin laukaista orkun. Sen jälkeen kunnon nainti päälle, niin tuskin naisesi on sinun tottelemattomuudesta kovinkaan vihainen. Onnea yrityksellesi.
 
yks
>>""Käsillä kun yritän, niin kuulemma klitoris turtuu. Joko tuntuu liian kovalta tai liian hiljaiselta eli ei miltään.""

Muista, että naisella se on usein päivästä kiinni, mikä tuntuu hyvältä. Välillä on paikat niin herkkänä, että pelkkä hipaisu riittää ja välillä saa painaa ihan kunnolla, että tuntuu tarpeeksi...
= mitään valmista kaavaa ei löydy, vaikka toisen tuntien on aina helpompi päästä yhteiseen tavoitteeseen.

MUTTA vastuu on myös naisella. Hänen pitää osata sanoa, että mikä tuntuu hyvältä ja jos ei tunnu, hänen tulisi osata ja uskaltaa sanoa, että miten olisi parempi !!!

Tämä ei onnistu, ellei nainen tunne itseään. Teidän pitäisi päästä puhetasolle näissä asioissa. Nainen voisi joko yksin hieromalla yrittää orgasmia tai sinun hyväillessäsi muualta samaan aikaan. Sen jälkeen hänen on helpompi neuvoa sinua. Naisen pitää pystyä rentoutumaan ja uskaltaa, jotta se onnistuu. Ehkä se muutama siideri voisi auttaa ;)

>>""Oon tehnyt sellaista pyörivää liikettä klitan päältä, mutta se ei ole riittänyt.""

Kuten neuvottiinkin, kosteutta pitää olla ja jos ei muuten, niin voiteet peliin. Voit aloittaa vaikka kokovartalohieronnalla, jotta nainen rentoutuu ensin.

Jos pyörivä liike ei toimi, kokeile suoraa liikettä sen nupun yli ja alapuolelta. Aloita rasvan kanssa ja isolta alueelta hyväillen edeten kohti ""täsmähierontaa""

>>""Tyttöystävä sanoi, että hän ei halua, että nuollaan.

Huono juttu. Onko koskaan kokeillut? Nuolemisen edut ovat selkeät: lämpöä, kosteutta ja rentoutumista ja eipä nainen valittaisi herkästi liian kovakouraisesta hieromisesta :)
Tähänkin voisi auttaa se pari siideriä ;)

Keskustele, miksi naisesi ei pidä nuolemisesta ( ja haluaako välillä nuolla sua) Jos kyse on vain estoista ja pääsette niistä ohi, teillä on paljon uusia ulottuvuuksia. Niitäkin naisia on, jotka eivät koskaan halua suuseksiä. Oletko sinä valmis siihen vaihtoehtoon?

>>""Alkaa pikkuhiljaa jo masentamaan homma, kun homma ei onnistu. ""

Älä lannistu, sinua ei ainakaan voi mistään syyttää, kun apuakin yrität ongelmaan hakea. Naisella on vastuu kertoa toiselle, mistä tykkää. Toivottavasti teillä muuten seksihalut ja -tavat kohtaavat.

Nopeasti laukeamiseen voi auttaa säännöllinen seksi (esim. joka päivä eikä vain viikonloppuisin) tai jos tapaat tyttöäsi harvemmin, paineiden purkaminen edellisenä iltana, ellet tytön kanssa voi koittaa kahta kertaa peräkkäin...


Lopuksi:

Sitten, kun orgasmit onnistuvat, muista, että se on kivaa myös niin päin, että naiselle hoidetaan ensin orgasmi ja sitten sinä pääset märkään, liukkaaseen ja orgasmista sykkivään pimppiin ja sinulla on lupa ajatella vain omaa nautintoasi ;)
 
Liisa-täti
Joo, ei ole mieltä käyttää liukkaria jos nainen ei kärsi kuivuudesta. Kun ensin kiihotat naista hyväilemällä muualta kuin pimpasta, pimppa kostuu ja on valmis kosketukseen. Jos nainen ei ole kiihottunut, ei pimpan hierominen tunnu hyvältä vaikka laittaisit pullollisen liukastetta. Hyvältä se tuntuu ainoastaan kiihottuneena. Muuten ei miltään tai tekee kipeää tai on ""inhottavaa"". Gynekologinen tutkimus on sellainen, että laitetaan liukkaria ja rämplätään. Ei se tunnu lainkaan seksuaaliselle ja mukavalle. Vähän kuin hammaslääkärissä olis.
 
Miia
Suosittelen todella että ostatte sellaisen ihan perinteisen hieromalaitteen, enkä nyt tarkoita mitään seksikaupasta saatavaa laitetta, vaan sellaista jolla voi hieroa esim. selkää ja niskaa. Olisi hyvä että hierova ""osio"" ei olisi ainakaan kämmentä suurempi, mielellään esim. pyöreäreunainen ja tärinän/värinän pitää olla voimakasta. Sellaisen laitteen kanssa voi tulla koko ajan, nopeasti ja monta monta monta kertaa perätysten. Ostakaa siis sellainen ja pyydä tyttöystävääsi ensin käyttämään sitä itsekseen. Sitten voit käyttää sitä häneen ja saada hänet tulemaan ja sitten huolehtia itsestäsi. Kun hän on saanut ensin vaikka tällä laitteella, voi hän myös helpommin tulla sinun kanssasi.
 
kuule täti
""Jos nainen ei ole kiihottunut, ei pimpan hierominen tunnu hyvältä vaikka laittaisit pullollisen liukastetta.""

Jaa, kyllä se minulle toimii juuri sitä kiihotusta aikaansaamaan. Eikä tarvihe kauan hieroa liukkarin kanssa kun jo alkaa omat nesteet valua. Niin että on meitä tällaiseenkin junaan...
 
?
Menee vähän asian vierestä, mutta miksi aina kehotetaan hommaamaan naiselle orkku ennen kuin mies alkaa ""tosi hommiin"". Minulla ainakin kiinnostus koko hommaan lopahtaa hetkeksi lauettuani, enkä tosiaan tahdo että mies alkaa vasta silloin panemisen. Olenkohan sitten jotenkin outo....

Olen siis nainen :)

 
mies
Hyvä kysymys!
Onko seksi jonkin rakennepiirrustuksen perusteella räpläämistä? Vai sinkkujen tutkimusretkiä omaan seksuaalisuuteen?
Mikä miehen rooli on tässä leikissä? Vaikuttaa siltä, että ei kovinkaan merkittävä; lähinnä avustaja:)

Miten miehen laita? Voisiko hän saada kokovartalohieronnan. Voisiko hänen herkkiä alueitaan hyväillä?
Emme taida sittenkään olla tasa-arvoisia.
 

Yhteistyössä