Miten tyydyttää naista sormilla???

  • Viestiketjun aloittaja Jouni
  • Ensimmäinen viesti
Sarianna
Miehelle: mielestäni AP:n tilanteessa on selkeä ongelma: mies saa orgasmin joka kerta, tyttöystävä ei koskaan. Eikö siis olisi kohtuullista edes yrittää, että tyttöystäväkin oppisi laukeamaan ja että poikaystävä osaisi sen homman?

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että edellisessä pidemmässä suhteessa mies ei osannut/halunnut tyydyttää minua, joten tosiaan mies sai orkkunsa aina ja minä taas jouduin hoitamaan omin käsin laukeamiseni ihan itse. Ei siis pidemmän päälle millään tavoin nautinnollista ja vaikka normaalioloissa haluan seksiä joka päivä, niin tuollaisessa suhteessa omat halut näivettyivät aika nopeasti, koska en kuitenkaan olisi saanut. Kyse ei siis ollut siitä, ettenkö olisi ollut valmis näkemään vaivaa miehen eteen. Hänelle kelpasi kyllä hartiahieronnat, suuseksit ja muut, mutta halailua yms joutui häneltä aina erikseen pyytämään.

Kuulun itse siihen noin kolmasosaan suomalaisnaisista, joille orkun saaminen on todella työn ja tuskan takana yhdyntätilanteessa tai ylipäätään seksissä. Omin käsin kyllä onnistuu. Rohkenisin väittää, että siinä kolmasosan porukassa osa on ns. ""aina valmiita"" yksinkertaisesti siitä syystä, että he ovat ""kestotyydyttämättömiä"":(
 
Sirkkunen
Harvoin on näin asiallista ja hyvää keskustelua. Moni muukin kuin Liisa-täti antaa asiallisia neuvoja, joihin voin yhtyä.

Mies kulta ihan turhaan loukkaantuu. Kyllä sinulla rooli on naisen elämässä. Aina seksi miehen kainalossa on parempaa kuin teknisesti ja itse aiheutettu mekaaninen orgasmi, mutta opetellessa siitä voi lähteä liikkeelle.Kaikki miehn eivät halua kokovartalo hierontaa, jota omalleni tarjoan. Mieheni on hyvin vivahteeton itsensä ja ottamisensa suhteen, mutta kykenee silti antamaan minulle mitä tarvitsen ja kaikki sujuu.

Antaisin aloittajalle vielä yhden vinkin jota täällä ei ole mainittu ja joka on äärettömän hyvä harjoitteleuvaiheessa, jolloin nainen etsii omaa kehoaan tai tilanteessa, jolloin huonoakaan kaveria ei ole. Se on sähkökäyttöinen hammasharja. Harjasta käytetään klitoriksen kiihottamiseen tietenkin harjan selkäosaa. Tuo tärinä riittää nopeasti opettamaan miehelle ja naiselle minkätyyppistä kiihotusta klitoris tarvitsee.
Sen jälkeen harjan voikin heittää nurkkaan tai jatkaa kaikessa rauhassa hampaitten pesua. Aika moni on kuitenkin korvannut sillä miehensä ja joissakin tapauksissa montakin miestä. Miehen kanssa on mukavampi rupatella kuin hammasharjan, tosin hammasharja kuuntelee tarkemmin.
 
mies
En oikeastaan vastannut ap:lle, vaan ihmettelen asian kirjoa. Minä olen luonnonlapsi siinä suhteessa, että kyseenalaistan aina ihmisen omat päätelmät ihmisyydestä.
Olisiko meidän tarkoitus elää ja oppia ""vaikeita"" kuvioita ollaksemme hyviä? Ajattelen vain niin, että eikö alkeellisin perusrakastelu kohdistu juuri oikeisiin paikkoihin ja oikeaan aikaan? Siis rakastella takaa, että terska osuu emättimen etereunaan ja lähetyssaarnaaja asennossa hierominen kohdistuu klittaan?
 
Xy
Kuules itsellesi. On naisia joiden omat nesteet eivät riitä ja limakalvot kestä puolentunnin esileikkejä, saati sitä, että naidaan tämän jälkeen isolla paksulla kalulla. Isolla kalulla naiminen ei onnistu ollenkaa, jollei nainen ole oikeasti kiihoittunut. Sitäpaitsi liukkurin kanssa saa oivasti klittaa ja pillua hiveltyä nautinnollisesti. Kokeilkaa, jos ette usko.

Ei ole tosiaan pakko antaa naiselle orkkua ennen naintia, muttei naiseni ole valittanutkaan, jos on saanut orkun ennen ja nainnin aikana. :) Sitä paitsi orkun saatuaan nainen antautuu miehelle täysin, ja se tuntuu miehestä tosi mahtavalta.
 
Nainen miehelle ja Xy:lle
Herranjestas.Vai pitäis perinteisen tavan taata onni. Pelkät vehkeet siis?Jumala antoi meille älyn, jota miehenkin sopisi käyttää. Arkisin voidaan syödä sopppaa, mutta välillä on pakko herkutella.
Nainen antautuu miehelle kiihkon hetkellä eikä enää orkun saamisen jälkeen. Siinä vaiheessa hän vain on, koska hänellä ei ole enää mitään millä pelata, pelkkä pimppa vaan.
 
Xy
Toiset naiset tyytyvät näemmä vähempään, kun jos vain yksi orkku riittää. Toiset naiset nauttivat kuitenkin nainnin antamista ns. jälkiorkuista tai uusista orkuista. Tunnettu tosiasia lienee, että naisen on helpompi saada uusi orkku ensimmäisen jälkeen. Vaimoni puolesta voin sanoa, että hän nauttii suuresti suuseksiorkun jälkeisestä nainnista. Hyvinä päivinä hän saa toisen viekä nainnin aikana. Sen jälkeen ei intohimoisista suudelmista meinaa tulla loppua. Silloin tuntee olevansa Mies.
 
elli
Ja vaikka mm. mies kritisoikin kovasti sitä, että ap:n naiselle kehotetaan tekemään sitä ja tätä...niin korostaisin silti kovasti sitä seikkaa, että kyllä naisen pitää opetella itse tuntemaan kehonsa ja halunsa, jotta edes tietää mikä on ihanaa. Eli suosittelen kaikenlaisia kokeiluja - kyllä niistä jokin (tai moni) toimii. Mutta jos ei ikinä kokeile ja yritä, niin ei edes tiedä mikä voisi toimia.

Eli jotenkin ""ottaa haltuun"" se oma seksuaalisuus - aktivoida se. Omistaa se, ja kokeilla mistä pitää.
 
Otan Vaarin
On mukava lukea kokeneena miehenä näitä kokeneiden naisten hyviä neuvoja. Miten paljon helpompaa olisi minunkin ollut aloittaa seksielämäni, kun olisin nuoruudessani saanut näin hyviä neuvoja naisten suusta. Lääkärikirjoissakin kerrottiin, että liiallinen masturbointi johtaa mielisairauteen tai selkärangan heikkouteen. Onneksi on tasa-arvo tullut miesten ja naisten kesken ja voimme avoimesti keskustella mikä tuntuu missäkin tilanteessa hyvälle. Muuten, kokemus on osoittanut, että naiset kertovat asiat niinkuin vuosien kokemus on ne minulle osoittanut.
 
-
Ensin kielellä pitkä veto koko pimpin päältä ja sitten vähän levittelet hänen pimppaansa, sitten vähän sormia peliin ja sitten nuolentaa ja sitten klitoriksen nuolentaa ja yhtäkkisesti alatkin imemään hänen klitorista?
 
/////////////
Alkuperäinen kirjoittaja Jouni:
Tyttöystäväni on 19-v ja meille molemmille tää suhde on ensimmäinen seurustelusuhde. Laukean nopeasti, mutta haluaisin sen jälkeen tyydyttää naiseni sormilla, mutta miten teen sen? Tyttöystävä ei oikein osaa sanoa, miten se tehdään. Hän on kans aika ujo kertomaan mitään seksijuttuja. Tää on oikeasti ongelma. Kertokaa mitä mun pitäis tehdä, että saan sen laukeamaan!
hei, tämä kuuluu tuonne seksipalsta osastolle!

tai sitten sä haluat kuulla jotain rivoa sormipeliä, jotta saat siitä jotain kiksejä?
 
jälkipuberteetti
Ap on varmaan jo ohittanut murrosikänsä, jolloin tuollaisia kysellään ja saanut neuvoja vanhemmilta kavareilta. Alkuperäisestä viestistähän on kulunut aikaa kohta jo 4 (NELJÄ!!!) vuotta.
 
Lukija
On mukava lukea kokeneena miehenä näitä kokeneiden naisten hyviä neuvoja. Miten paljon helpompaa olisi minunkin ollut aloittaa seksielämäni, kun olisin nuoruudessani saanut näin hyviä neuvoja naisten suusta. Lääkärikirjoissakin kerrottiin, että liiallinen masturbointi johtaa mielisairauteen tai selkärangan heikkouteen. Onneksi on tasa-arvo tullut miesten ja naisten kesken ja voimme avoimesti keskustella mikä tuntuu missäkin tilanteessa hyvälle. Muuten, kokemus on osoittanut, että naiset kertovat asiat niinkuin vuosien kokemus on ne minulle osoittanut.

Tuli mieleeni ettei tuo yksi aloitus taidakaan olla ihan turha: MIstä pojat aisivat hyvät opit.
Pitääkin lukaista koko ketju.
 
Viimeksi muokattu:
Herrasmies
Tyttöystäväni on 19-v ja meille molemmille tää suhde on ensimmäinen seurustelusuhde. Laukean nopeasti, mutta haluaisin sen jälkeen tyydyttää naiseni sormilla, mutta miten teen sen? Tyttöystävä ei oikein osaa sanoa, miten se tehdään. Hän on kans aika ujo kertomaan mitään seksijuttuja. Tää on oikeasti ongelma. Kertokaa mitä mun pitäis tehdä, että saan sen laukeamaan!

[keskustelu siirretty]
Hierot somilla huulia työnnät pari kolme sormea sisään ja hierot emätintä
varsinkin sen etuseinää,peukalolla klorista
Voit myös samalla nuolla klittaa kun sometat
Kun opit lukeman ruumiin kieltä läydät namipaikat
mitkä tuottaa eniten nautintoa nasellesi
Vaihtele rytmiä hellää hidasta sitten kiihtyvää
jos selvästi koskuu enemmän olet oleilla jäljillä
Opiskelu tekee mestrin.
Voit myösvarovasti koittaa kun nainen on kiihottunut märkä
monkako somea menee vai koko käsi sisään "Fisausta"
Mutta on muitakin erootisia herkkiä alueita niska selkä reidet rinnat vatsa
Utelaana tutkimaan kun sulla nainen käsissää
 
Viimeksi muokattu:
jude
Ei sen seksin perusta ole AINA julmettu orgasmi sekin tulee kun on tullakseen kyllä aika ja taidot käy käsikädessä,entistä naistakin hieroin sormin tai nuolin ensin orkut ja sen jälkeen nain KYLLÄ olikin liukas ja hyvin toimi meillä,jos tyttö on ok niin kyllä hän VIE sinut sinne mistä kohdasta SAA kopeloida ja nuolla,minäkin nuolin korvien takaa ja sivelin niskaa TIETÄMÄTTÄ edes että ne OLIVATKIN hänen herkät kohdat että kyllä se ajan kanssa onnistuu jokaisella
 
Andere
Ei ole niin sanottu, että Jouni vielä olisi oppinut. Kyllä naiselta ja mieheltä menee vuosikausia oikean koskettamisen opetteluun eikä se oppiminen edes lopu, muuttuu vaan iän myötä. Saman partnerin terälehtiä vuosikymmeniä koskettaneet löytävät yhä uusia tapoja, niille yhteistä on ehkä vain se hämmästys kumppanin kasvoilla kun hän oman pedin lämmössä iltatelkkaa yhdessä katsottaessa odottamatta alkaa kiivetä viimeistä jyrkkää porrasta ennen sukellusta siniseen pilveen.
 
Yks vaan
Pyydä tyttö makaamaan sängylle ja ota sähköhammasharja. Laita sähköhammasharja päälle ja sillä klitrosta.. ahh ku se tuntuu hyvältäää... oon ite 16 ja poikaystävä teki tota mulle. Sain orgasmin alle minuutissa.
 
Yks vaan
Pyydä tyttö makaamaan sängylle ja ota sähköhammasharja. Laita sähköhammasharja päälle ja sillä klitrosta.. ahh ku se tuntuu hyvältäää... oon ite 16 ja poikaystävä teki tota mulle. Sain orgasmin alle minuutissa.
 

Yhteistyössä