Miten unohtaa ex?

  • Viestiketjun aloittaja Charlotte_
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
Mulla on kanssa ex, me asutaa eri kaupungeis.. me erottii riidas ja nyt se ei haluu ikinä nähä mua.. Toisaalta en mäkää haluis olla sen kaa väleis mut se vaa on joka ilta mun mieles ja nään siitä untaki joskus... en saa sitä vaa pois mielestäni.. Haluisin vaan nähä sen viel kerran ja sopii tää nii ettei tulis riitaa ja sit lopettaa ja lähtee ikuisesti mut se on mahdotonta.. Joskus tulee outo "rakkauden kaipuu" ja se on täyttä tuskaa koska nytkään mulla ei ole miestä.. Haluisin unohtaa sen kokonaa mut jostai syyst aina stalkkaan sitä kaikis sosiaalisis mediois..
 
Aikansa kutakin
Mulla on kanssa ex, me asutaa eri kaupungeis.. me erottii riidas ja nyt se ei haluu ikinä nähä mua.. Toisaalta en mäkää haluis olla sen kaa väleis mut se vaa on joka ilta mun mieles ja nään siitä untaki joskus... en saa sitä vaa pois mielestäni.. Haluisin vaan nähä sen viel kerran ja sopii tää nii ettei tulis riitaa ja sit lopettaa ja lähtee ikuisesti mut se on mahdotonta.. Joskus tulee outo "rakkauden kaipuu" ja se on täyttä tuskaa koska nytkään mulla ei ole miestä.. Haluisin unohtaa sen kokonaa mut jostai syyst aina stalkkaan sitä kaikis sosiaalisis mediois..
Ihmisellä on oiva kyky unohtaa kaikki ikävät asiat mitä suhteeseen liittyi ja mikä johti siihen, että erottiin. Mieleen tulevat vain ne ihanat ja onnelliset jutut. Niskasta kiinni ja on aika unohtaa totaalisesti. Ei media kyttäilyä koska siinä satutat kaikkein eniten vain itseäsi. Miestä ei kiinnosta HUOM! Aika tekee tehtävänsä ja mitä kauemmin on kulunut sen objektiivisemmin ("henkilökohtaisista tunteista vapautunut katsontakanta") pystyt suhtautumaan suhteeseenne.
 
Viimeksi muokattu:
Hyödyllinen DNA
Tuli mieleen tuosta suomalaisen geenitutkijan tekemästä sensaatiomaisesta tutkimuslöydöstä, jolla
hän pystyi todistamaan Englannissa naisia tappaneen viiltäjä-Jackin henkilöllisyyden DNA:n avulla.
Tuo DNA-testaus on erittäin hyvä asia, sillä sen avulla pystytään lapsen isyys selvittämään aina varmasti tarvittaessa.
Täällä meidän maaseutukunnassa on ollut epäselvyyksiä joidenkin 50- 60 luvulla syntyneiden lasten suhteen ja myöhemmin on paljastunut, että oma aviomies ei ole ollutkaan lapsen biologinen isä. On ollut itsemurhia ja vaikka mitä juttuja niiden takia.
 
vierailija
Siis minulla ja miun exsällä oli ollu paljon ongelmia ja se oli myös pettäny mua ja en vaan enään kestänyt sitä joten päätin erota siitä se tuntu sillon tosi hyvältä mutta nyt oon taas ruvennu miettii että miks erosin siitä kun mä edelleen rakastan sitä mutta sillä on jo uus muijja enkä vaan voi unohtaa sitä auttakaa mua kertokaa joku keino unohtaa se!
 

Yhteistyössä