Miten uskallatte laittaa lastenne kuvia nettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Kun esim. irc-galleriassa näyttää olevan joillain aika paljon vauvojen ja isompienkin lasten kuvia - eikö teitä arveluta pedofiilit ja muut pervot?

Itse en ainakaan halua, että pojan kuvia löytyy jonkun pedofiilin koneelta poliisiratsiassa, joten laitan kuvia vain sähköpostilla sukulaisille/salasanan taakse nettigalleriaan.

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Kun esim. irc-galleriassa näyttää olevan joillain aika paljon vauvojen ja isompienkin lasten kuvia - eikö teitä arveluta pedofiilit ja muut pervot?

Itse en ainakaan halua, että pojan kuvia löytyy jonkun pedofiilin koneelta poliisiratsiassa, joten laitan kuvia vain sähköpostilla sukulaisille/salasanan taakse nettigalleriaan.

katso tota mun profiilia, tuskin ne pedofiilit siitä mitään kicksejä saa :whistle:

Samalla tavalla ne pedofiilit kyttää rannoilla, leikkikentillä, kaupoissa, koulujen pihalla ja meillä asuu jopa samalla kadulla ja tekee yhdyskuntapalvelua NEUVOLAN PIHAN SIIVOOJANA!! Jotenka :whistle:

Yhden lapsen kuvia on ollut eräästä tilaisuudesta otetuissa kuvissa, en ole niitä itse laittanut. Ja meidän muut lapset olivat kuvassa sanomalehdessä. Mutta kannattaa miettiä mitä kuvia laittaa ja mitä tietoja kirjoittaa esiin. Pitäisikin käydä siskon nettialbumia katsomassa, sieltä löytynee meidänkin lasten kuvat nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
katso tota mun profiilia, tuskin ne pedofiilit siitä mitään kicksejä saa :whistle:

Mun tietojen mukaan läheskään kaikki pedofiilien käyttämät kuvat ei oo mitään alaston- tai edes puolialastonkuvia, vaan ihan tavallisia pikkulasten kuvia, joten ite en halua laittaa niitäkään ja ruokkia pervojen likaista mielikuvitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Samalla tavalla ne pedofiilit kyttää rannoilla, leikkikentillä, kaupoissa, koulujen pihalla ja meillä asuu jopa samalla kadulla ja tekee yhdyskuntapalvelua NEUVOLAN PIHAN SIIVOOJANA!! Jotenka :whistle:

miten toi voi olla mahdollista? :o
Mä tiedän mitä tekisin kyseiselle ihmiselle |O

Oltiin neuvolassa yks päivä ja soitin siitä aulasta kaverille tyyliin: "et ikinä usko kuka täällä siivoo pihoja?! Se pedofiili!" Samantien viereiseltä penkiltä nousi mies, meni ulos ja otti ukkoa niskapersotteella kiinni ja heivas pitkälle pihan perälle! Siellä se ojaa nuoli kai loppu päivän! Miten tommosten sikojen muuten annetaan pitää lapset, silläkin 3 tän poismuuttaneen ilmotuksen tehneen lisäksi!! Hyi v****! Mä laitan aina vaunun "katon" lasten eteen, jos se on pihalla ja "kehotan" katsomaan eri suuntaan! On muuten melkonen valvonta ukon pihamaalla... :headwall:

Yhteistyössä