miten välit kuntoon anopin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etelän lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etelän lilja

Vieras
anoppi on laittanut mieheni kanssa välit poikki, eikä suostu edes puhumaan pojalleen, koska anopin mielestä hänen poikansa on naimisissa väärän naisen kanssa. minua anoppi haukkuu huoraksi, koska minä olen ollut mieheni parhaan ystävän kanssa, josta miehenikin tietää. rakastan miestäni yhtä paljon kuin 10 vuotta sitten mutta emme kuitenkaan halua erota, koska mieheni palvoo ja rakastaa minua paljon. anopin lisäksi meillä on ollut ongelmia makuuhuoneessa. :( olen maannut mieheni bestiksen kanssa vain 3 kertaa, enkä enää aio tehdä niin. enkä tiedä miten ratkaisimme ongelmat?

Mies ja sinä päätätte kesken asioistanne ja anoppi omistaan. Luultavasti joudut muuttamaan rankasti käytöstäsi, jos haluat välit kuntoon anoppisi kanssa. Mutta jos välttämättä haluat ohjeita, niin näin:
1) Selvä anteeksipyyntö muiden ollessa paikalla. Osoita olevasi katuvainen.
2) Ole rehellinen kaikessa.
3) Pyydä anoppia kertomaan miten voit hyvittää menneet tapahtumat.

Me ollaan miehen kanssa oltu nyt reilu 6v yhdessä ja nyt pikku hiljaa alkaa välit lämpeneen anopin kanssa. Paljon se on tarvinnu ja pikku hiljaa tullu, mut helpompi nyt on. Mut appiukon kanssa tulee olemaan varmaan loppu elämä täyttä taistoa.

aika pahasti ovat asiat jos anoppi haukkuu sinua huoraksi eikä suostu puhumaan poikansa kanssa. en osaa muuta neuvoa antaa kuin että tehkää lapsi (luulisi silloin että anopin jäinen sydän sulaisi) :whistle: :)

Yhteistyössä