A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Pitäisköhän kokeilla tarjota neidille kanaa? :xmas: Kun kotona ei siis syödä lihaa ollenkaan, mutta mä syön joskus ravintoloissa jne, niin en oikein tiedä miten edetä tuon tytön kanssa. Tähän mennessä on saanu tofua, soijaa ja kananmunaa, seitiä yritti maistella mutta ei siitä mitään tullu.
Mut ehkä mä odotan vielä siihen 1 vee asti..
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Currya voi keitinveteen laittaa myös. Teharilla tulee hyvä rakenne, kunhan lisää vähän keitinvettä kostukkeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Currya voi keitinveteen laittaa myös. Teharilla tulee hyvä rakenne, kunhan lisää vähän keitinvettä kostukkeeksi.
carry on aika vahva mauste, saattaa aiheuttaa allergioitakin. Meillä ainakin esikoisella.
Minä suosittelisin yrittimausteita.
Niitä vihreitä hituloita pussista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Currya voi keitinveteen laittaa myös. Teharilla tulee hyvä rakenne, kunhan lisää vähän keitinvettä kostukkeeksi.
carry on aika vahva mauste, saattaa aiheuttaa allergioitakin. Meillä ainakin esikoisella.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Pitäisköhän kokeilla tarjota neidille kanaa? :xmas: Kun kotona ei siis syödä lihaa ollenkaan, mutta mä syön joskus ravintoloissa jne, niin en oikein tiedä miten edetä tuon tytön kanssa. Tähän mennessä on saanu tofua, soijaa ja kananmunaa, seitiä yritti maistella mutta ei siitä mitään tullu.
Kala on yllättävän vahvan makuista pienen suuhun ?? vaikka sitten seiti olisikin kyseessä.
Meillä alkoi tykätä kalasta vasta yli 1 vuotiaana, mutta broilerista tai kanasta kyllä jo aikaisemmin. se on mietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Pitäisköhän kokeilla tarjota neidille kanaa? :xmas: Kun kotona ei siis syödä lihaa ollenkaan, mutta mä syön joskus ravintoloissa jne, niin en oikein tiedä miten edetä tuon tytön kanssa. Tähän mennessä on saanu tofua, soijaa ja kananmunaa, seitiä yritti maistella mutta ei siitä mitään tullu.
Kala on yllättävän vahvan makuista pienen suuhun ?? vaikka sitten seiti olisikin kyseessä.
Meillä alkoi tykätä kalasta vasta yli 1 vuotiaana, mutta broilerista tai kanasta kyllä jo aikaisemmin. se on mietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Currya voi keitinveteen laittaa myös. Teharilla tulee hyvä rakenne, kunhan lisää vähän keitinvettä kostukkeeksi.
Mikä tahansa voi aiheuttaa allergiaa, myös ne yrtit. Eli mielestäni on turhaa varoa mitään etukäten, kattoo sitten jos oireita tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on tossa maustamattomia filepihvejä. Laitanko vaan kattilaan ja keitän? Kuinka kauan?