Miten valmistetaan kanankoivet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Pari tai kolme tuntia uunissa. Vettä niin paljon että peittyvät. Ensin uuni 200 asteeseen että alkavat kiehumaan ja sitten pienentää 175 asteeseen .

Mä pistän ihan perussetin, eli ilman vesiä, pelkät koivet ja marinadi vaan vuoassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Pari tai kolme tuntia uunissa. Vettä niin paljon että peittyvät. Ensin uuni 200 asteeseen että alkavat kiehumaan ja sitten pienentää 175 asteeseen .

Mä pistän ihan perussetin, eli ilman vesiä, pelkät koivet ja marinadi vaan vuoassa =)

Joskus teen itsekkin niin mutta minusta ne ei kuiva niin kun laittaa vettä, tulee minusta parempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

Joskus teen itsekkin niin mutta minusta ne ei kuiva niin kun laittaa vettä, tulee minusta parempia.

Vois ollakin aika herkkua, mutta on niin pirun kova nälkä ettei malta oottaa ainakaan tuntia kauempaa :D

Yhteistyössä