Miten vielä hyötykäyttöön vanhat vaatteet joissa esim pieni tahra tai reikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Meillä taitaa olla nyt jo kymmenkunta vauvanvaatetta jossa pieni tahra tai reikä. Mitä käyttöä niille keksisi ennen kuin kaatopaikalle päätyvät? Toki siivousräteksi ne voisi laittaa mutta onko joku keksinyt niille pitkäikäisempää käyttöä?

Kyse nyt lähinnä bodyista ja potkuhousuista yms. eli kangasta ei järettömästi ole.

Jos tykkää tehdä itse sisustusjuttuja niin pienistäkin paloista (jos nättejä kuoseja) saa kivoja yksityiskohtia esim koristesydämiin/pehmoihin jne. Tämä taitaa silti olla marginaaliryhmän harrastus.. Joka tapauksessa pistä ne mieluummin kiertoon (esim keräykset itänaapurin lastenkoteihin) kuin kaatikselle

Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Jos tykkää tehdä itse sisustusjuttuja niin pienistäkin paloista (jos nättejä kuoseja) saa kivoja yksityiskohtia esim koristesydämiin/pehmoihin jne. Tämä taitaa silti olla marginaaliryhmän harrastus.. Joka tapauksessa pistä ne mieluummin kiertoon (esim keräykset itänaapurin lastenkoteihin) kuin kaatikselle

Itänaapurin lastenkoteihinkaan ei oteta vaatteita joissa on tahra. Ja kestoja nukeilla jo on :/

yhdestä lehdestä näin miten oli tehty virkkaamalla esim kukka ja laitettu se paikaksi reiän päälle.. luutuinakin ovat käteviä + miehelle auton rassaus räteiksi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä leikkasin suikaleita ja tein ison pehmokäärmeen. Siinä säilyy muistot vauva-ajasta ja on kiva lelu lapsille.

Kiitos,ihana idea,olen vaan kyl kaikki antanut jo isännälle autotalliin rasvaräteiksi,hitsi ois ollu ihana muisto,taidan mennä penkomaan sen rättisäkin ja etsimään muistorikkaimmat vaatteet...

Yhteistyössä