Miten vieroittaa rinnasta - APUA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Voih apua, olen yrittänyt tarjota pulloa meidän vekkulille, muttei ota, ei sitten millään... Kiinteitä nauttii mutta vaatii rintamaitoa, eikä pullo kelpaa eikä siis korvike. Nyt tarvitsen neuvoja miten pitäisi toimia, joka kerta kun yritän olen HETI umpikujassa.

Olen koittanut muutamaa erilaista pulloa, eri maitoja, ja eri lämpoisinä.

Kuinka montaa kertaa päivässä pulloa tulisi tarjota? Antakaa please vinkkejä miten saan vaihdettua rinnan pulloon? Olen pulassa muuten :(

Kiitos!

Meilläkin poika oli pienen ikänsä pullolakossa, mutta sitkeästi jonkun aikaa ruuan ja maidon päälle tarjosin kylmää vettä pullosta hörpön. Joitakin päiviä meni kun vaan naureskeli ja siirteli tuttia suussaan, mutta sitten alkoi kelvata. Ja KYLMÄN veden juominen olikin hauskaa! Niinpä jonkin aikaa sen jälkeen ei rinta joinain kertoina enää kelvannutkaan, joten kokeilin pullosta korviketta - siihen loppui meidän imetysura sitten pikkuhiljaa. Nytkin pojalle maistuu parhaiten jääkaappikylmä maito :-)

Harjoittele positiivisissa tilanteissa kun ei ole nälkä eikä jano!

hei Mamma13 ja suurkiitos kun vastasit!!! Mä koitan tota vesijuttua sun neuvon mukaan, ihanaa kun tarjosit vinkkiä joka on testattu ja hyväksi todettu, kiitos vielä!

Yhteistyössä