MITEN VOI AIKUINEN MIES...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamaria

Vieras
OLLA NIIN TYHMÄ, ETTÄ SEN MIELESTÄ MIE PIDÄN PIENTÄ VAUVAA LIIKAA SYLISSÄ???!!! JA KEHTAA VIELÄ ÄÄNEEN SANOA!

Ei riitä että olen kellon ympäri yksin vastuussa meidän lapsista, minun pitäis olla vissiin koko ajan kuuraamassa jotaki nurkkaa talosta. Miehen mielestä tuhlaan aikaa kun pidän lasta sylissä muutenkin kuin syöttäessä. Ihan hyvin se pentu vois lattialla olla kaikki valveillaoloaikansa ja parkua ja vaikka maha kipeänä jos ei tajua heti syönnin päälle röyhtästä. :headwall: tämä "taasko sulla on se kakara sylissä?"-tiuskaisu on meille kaikunut paljon viime aikoina, etenkin jos jonkun pitäisi olla laittamassa isommille lapsille iltapalaa tai vastaavaa. :headwall: miehellä on niin paljon parempaa tekemistä istua koneella tai pelata xboxilla. -TANAN KAKARA! "kuka täällä käy töissä ja tuo rahaa kotiin?!"-on hyvä puolustus ihan kaikkeen. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:18 jonna-76 kirjoitti:
se taitaa olla mustasukkainen :whistle: ;)

oli samanlainen itsekäs paskiainen jo ennen kuin oli syytä olla vauvasta mustis. nyt mulla on kyllä menny kaikki halut kun on menny niin kusipääksi. en koskis pitkällä tikullakaan. halut menee viimeistään siinä jos läheisyyden kaipuussani haluan suukon niin yks alkaa nylkyttää niin ku joku helvatan rakki! :kieh:

pidä kuule ukolle puhuttelu ja tee loppu tuosta pelaamisesta. Kyllä se joutaa sua auttamaan. Meillä ukko auttaa ja meillä on kaks isompaa ja vauva. Jota syötän ja kannan sylissä ja mies vuorollaan kun pitäis jotakin saada tehtyäkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:53 mamaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:18 jonna-76 kirjoitti:
se taitaa olla mustasukkainen :whistle: ;)

oli samanlainen itsekäs paskiainen jo ennen kuin oli syytä olla vauvasta mustis. nyt mulla on kyllä menny kaikki halut kun on menny niin kusipääksi. en koskis pitkällä tikullakaan. halut menee viimeistään siinä jos läheisyyden kaipuussani haluan suukon niin yks alkaa nylkyttää niin ku joku helvatan rakki! :kieh:
Herää yksi kysymys...

Miksi teit sen kanssa lapsen? Ja miksi yleensä olet sellaisen miehen kanssa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 15:04 mamaria kirjoitti:
juu täys kakarahan tuo on...
27 vuotiaana näyttäääkin vielä niin kakaralta että baarissa kysytään JOKA KERTA paperit... :whistle:

minulla on 26v. mies joka on aivan tuon vastakohta, joten iästä se ei voi olla kiinni! Tuo on varmasti näkynyt jo pitkään tuo käytös, joten miksi olet tehnyt noin monta lasta hänen kanssaan???????

mamaria :hug:

Minullakin mies on aika paljon tietokoneella jne. mutta ei silti jätä lasta hoitamatta saati kiukuttele noin..

Oisko mies todellakin mustasukkainen? Jääkö teille keskenään aikaa ollenkaan?

kolme lasta meillä on ja siksi mie niitä sen kans olen tehny kun se näkyy meiltä sujuvan ihan yrittämättä. ;) tai sujui. nyt tuli toppi. halut on menny totaalisesti. viimeisen vuoden aikana mies on muuttunu ihan tyranniksi ja tilanne on kärjistynyt kun on oma tupa ja oma lupa.eipä mee enää päivääkään etteikö käy mielessä että ero olis kiva ja silloin kun oltiin erossa 1,5v se oli parempi isä ku täyspäiväsessä arjessa. mutta en mie osaa lähteä. tavan vuoksi nyt sitte ollaan... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:16 mamaria kirjoitti:
OLLA NIIN TYHMÄ, ETTÄ SEN MIELESTÄ MIE PIDÄN PIENTÄ VAUVAA LIIKAA SYLISSÄ???!!! JA KEHTAA VIELÄ ÄÄNEEN SANOA!

Ei riitä että olen kellon ympäri yksin vastuussa meidän lapsista, minun pitäis olla vissiin koko ajan kuuraamassa jotaki nurkkaa talosta. Miehen mielestä tuhlaan aikaa kun pidän lasta sylissä muutenkin kuin syöttäessä. Ihan hyvin se pentu vois lattialla olla kaikki valveillaoloaikansa ja parkua ja vaikka maha kipeänä jos ei tajua heti syönnin päälle röyhtästä. :headwall: tämä "taasko sulla on se kakara sylissä?"-tiuskaisu on meille kaikunut paljon viime aikoina, etenkin jos jonkun pitäisi olla laittamassa isommille lapsille iltapalaa tai vastaavaa. :headwall: miehellä on niin paljon parempaa tekemistä istua koneella tai pelata xboxilla. -TANAN KAKARA! "kuka täällä käy töissä ja tuo rahaa kotiin?!"-on hyvä puolustus ihan kaikkeen. :headwall:

Voi kuule, onkohan miehemme veljeksiä! Teksti on aivan kun miun kirjoittammaa. Mies pellaa koneella yötä päivää ja minä hoidan lapset. Lisäks pitäis häntä paapoa. Olen ottamassa eron, mies hätäänty kun kuuli ja kuukauden auttoi mutta taas taantui. Täytyy myöntää, olen tavannut uuden miehen ja hän auttaa jo enemmän minnuu kun mies näiden yhteisten 7v aikana. :ashamed:

sussa ei siis mitään vikaa..aika monihan ottaa lapsen syliin jo pienestä kitinästä ja penskoista tulee sellasia sylivauvoja et jatkuvasti pitää olla syliisä.älä täällä itke vaan lähe kävelee.näytä miehelles tää ketju..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 16:30 buahhaa kirjoitti:
sussa ei siis mitään vikaa..aika monihan ottaa lapsen syliin jo pienestä kitinästä ja penskoista tulee sellasia sylivauvoja et jatkuvasti pitää olla syliisä.älä täällä itke vaan lähe kävelee.näytä miehelles tää ketju..

tämä on jo meidän kolmas vauva eli en todellakaan ole ylireagoiva mamma ja ota joka kitinästä syliin. ja kyllä paljon juttelenki ja pelleilen vauvan kanssa lattialla ja siitäkin tulee sanomista ukolta. vissiin sen mielestä vauva ei tarvi mitään virikkeitä. :whistle:

enkä todellakaan näytä sille tätä ketjua. siitähän vasta riemu repiäis. tiä vaikka sitte kävis ekan kerran käsiksi kun kuulee että olen häntä haukkunu täällä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mamaria:
kolme lasta meillä on ja siksi mie niitä sen kans olen tehny kun se näkyy meiltä sujuvan ihan yrittämättä. ;)

Onpas hyvä syy tehdä lapsia...

Noin yleisestikään en ymmärrä miten täällä niin monet on tehneet lapsia miesten kanssa, jotka ovat vielä itsekin niin lapsia, että PELAAVAT TIETOKONEELLA ja vielä päivät / yöt!?

Yhteistyössä