Miten voi aina käydä näin? Onkohan vika minussa? (parisuhteista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Aina nää mun suhteen tyngät kestää alle kuukauden :/ Alkuun mies on kiinnostunut,nytkin hän tahtoi tavata usein,laittoi perään viestiä että oli mukavaa yms.. sitten yhtäkkiä kiinnostus niinkuin lopahtaa.. nytkään ei kuulu mitään. koitan itsekkin sitten olla tuppaantumataa. Tiedän,luovutettava se taaskin on. Aina kun ehdin ihastua niin käy näin.. vai onkohan se juuri siinä se vika.
Sama homma oli siis tuossa keväällä toisen miehen kanssa. Pakostihan teen itse jotain vbäärin kun sama lopputulos aina.

Minä en löydä IKINÄ kestävää parisuhdettä :(

mulla oli vähän samaa systeemiä aikoinaan, se oli sen kuukaus pari ja sitten yleensä se oli miehestä kiinni ettei enää tapailtu. silloin tosin olin aikasta nuori eikä asia sinänsä ollut niin suuri juttu..sitten kylläkin löytyi mies jonka kanssa olin jopa vuoden verran, ja sen jälkeen nykyinen jonka kanssa kohta 2v yhdessä.
eli ei se sinusta johdu, en luule ainakaan. jotkut miehet on vaan sellasia..ihme tyyppejä..minkä ikäinen ole?

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Aina nää mun suhteen tyngät kestää alle kuukauden :/ Alkuun mies on kiinnostunut,nytkin hän tahtoi tavata usein,laittoi perään viestiä että oli mukavaa yms.. sitten yhtäkkiä kiinnostus niinkuin lopahtaa.. nytkään ei kuulu mitään. koitan itsekkin sitten olla tuppaantumataa. Tiedän,luovutettava se taaskin on. Aina kun ehdin ihastua niin käy näin.. vai onkohan se juuri siinä se vika.
Sama homma oli siis tuossa keväällä toisen miehen kanssa. Pakostihan teen itse jotain vbäärin kun sama lopputulos aina.

Minä en löydä IKINÄ kestävää parisuhdettä :(

Mulla oli kans tollanen tunne jokunen vuosi sitten, mikään ei toiminu. Kaikki loppu ennenku oli ehtiny ees alkaa. Mut nyt oon suhteessa ihanan miehen kanssa ja lapsi tulossa. Kyllä se onni sunkin kohdalle vielä potkasee, oot vaan tavannu vääriä miehiä. Tsemppiä!

Voi olla huonoa tuuria vaan, tai sitten - oletko millään tavalla viestittänyt olevasi kiinnostunut? JOs et kerran "tuppaannu"? SUnkin taholta varmasti arvostaisvat yhteydenottoa, jotakin mikä osoittaisi kiinnostusta, että mielelläsi tapaisit vielä, ei niin että mies piirittää ja sä leikit vaikeasti tavoiteltavaa :)

Anteeksi,netti tilttasi äsken tuon viestin jälkeen.

Niin,olen viimeksi eilen ehdottanu tapaamista miehelle,johon vastasi että sopii,mutta sen jälkeen ei olekkaan kuulunut mitään. Tarkoitin sitä sillä etten tuppaudu,eli en ala kyselemään sitten uudestaan jos näen että ei innosta..
Jotenkin olen nyt yhdistänyt tuota hommaa siihen kohtaan kun itse ihastun. Muutunko sitten erilaiseksi,miellyttämisen haluisemmaksi?
Siis kun alkuun olen sillä asenteella että katsellaan,eikä ole tunteita mihinkään suuntaan niin mies juoksee perässä,mutta kun kehitän vähän tunteita niin heti tulee stoppi.
Ja ikää minulla 26v.

Yhteistyössä