Miten voi aina palella niin paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mulla on varsinki sormet ja varpaat aina jäässä, mut nyt mua on alkanu muuteni paleltaa ihan hillittömästi. Meil ei kotona ole kylmä, lapsetki pomppii aina pikkarisillaan, mut mul on pakko olla t-paita, pitkähihanen ja viel huppari, verkkarit ja sukat+villasukat. Ja usein pidän villaisia ranteenlämmittäjiäkin käsissä. Silti saattaa olla kylmä...
En koskaan oo palellu näin hirveesti. Ja kuitenki syön ihan hyvin, nukun tarpeeks. No joo, tupakkaa poltan mut ei kai se pelkästään voi tämmöstä aiheuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
huono ääreisverenkierto? poltatko? ootko tosi laiha? emmä tiedä. välillä tulee sellasia palelupäiviä että ei millään saa itteään enää lämpimäks.

Poltan. Eiks ääreisverenkierto vaikuta vaan raajoihin, mua paleltaa ihan joka paikasta. En tiedä oonko tosi laiha, hoikahko (150/48) kai...

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Jos on väsynyt, niin silloinkin voi palella.

juu ja alhainen verensokeri. mua palelee aina sillon.

Mut mä kyllä syön ihan normisti... En usko et siitäkään johtuu... Mä taidan olla jotenki outo tapaus, pitänee muuttaa jonneen lämpimään paikkaan *pakkaa matkalaukkuaan*

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
mä palelin kun olin raskaana B)

No miä hikoilen vissiin koko ajan. Mut miä oonki tottun et meil on jotaa 19-20 astetta sisäl. (Kerrostalo) nyt on vissii naapurit alkan lämmittää ku joutuu olee jo hihattomas.

Kilpirauhasta minäkin epäilisin, itseäni paleli ennen koko ajan, kesäisinkin piti ulkoilmaravintoloissa olla shaali yllä, jos jostain päin tuli pienikin tuulenvire. Kilpirauhasen vajaatoiminta kun saatiin hoidettua, niin palelukin jäi historiaan. Muita oireita on esim väsymys, kuiva iho, turvotus, hidas sydämensyke..

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Kilpirauhasta minäkin epäilisin, itseäni paleli ennen koko ajan, kesäisinkin piti ulkoilmaravintoloissa olla shaali yllä, jos jostain päin tuli pienikin tuulenvire. Kilpirauhasen vajaatoiminta kun saatiin hoidettua, niin palelukin jäi historiaan. Muita oireita on esim väsymys, kuiva iho, turvotus, hidas sydämensyke..

hmm... Tarvii kai kysellä lääkäriltä. Mulla kyllä otettiin suppea verenkuva tossa vajaa vuos sitte, ku oli muita oireita, ja silloin ei siinä ainakaan mitään näkynyt...

Yhteistyössä