Miten voi ihmiset olla näin tyhmiä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=2000000000000007&posting=22000000039132676

Siis ei tää keskustelu oo tottakaan!|O

Lainaus: Useat kakarat jotka itkevät yökaudet, on juuri juoppojen tekemiä!
Ei kai sitä muuten kerrostaloissa oltaisi häiritsemässä lapsettomia ihmisiä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ton takia koko Suomi24:ään ei tarvis eksyä ollenkaan. Sehän on se kansakunnan vessanseinä, joten keskustelun taso ei päätä huimaa.

Niinpä, vaan sitä joskus mietin, että palvelu on suosittu ja siihen kirjoittavat ihan oikeat ihmiset :/

Meillä aikanaan kun olin pienen vauvan yh ja vauva itki monet monet yöt niin yks naapurin täti oli ihana ja sanoi että jos naapurit valittaa vauvan itkusta niin älä välitä. se on elämää ja elämään mahtuu ääntä. olin ite sillon toooosi väsy kun vauva nukkui hyvin katkonaisesti olis varmaan tullu saman multakin aika ilkeet sanat valittajalle jos joku olis kehdannu tulla valittamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Meillä aikanaan kun olin pienen vauvan yh ja vauva itki monet monet yöt niin yks naapurin täti oli ihana ja sanoi että jos naapurit valittaa vauvan itkusta niin älä välitä. se on elämää ja elämään mahtuu ääntä. olin ite sillon toooosi väsy kun vauva nukkui hyvin katkonaisesti olis varmaan tullu saman multakin aika ilkeet sanat valittajalle jos joku olis kehdannu tulla valittamaan

Jos joku olis tullu valittamaan meille silloin ku poika huus, olisin varmaan tirvassu turpaan. :kieh: Ihan ku mä en ois kaikkeani tehny, että se lakkais huutamasta ja että sillä olis hyvä olla...

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Voi hyvää päivää... :headwall:

Itkevä lapsi on lähes aina
Kirjoittanut: oire jostain ? 5.11.2008 klo 17.21

Jos vanhemilla ei ole kykyä oivaltaa itkun syytä ,eikä taitoja poistaa lasta häiritsevä itkun syy ---, on kyse TAITAMATTOMASTA LAPSENHOIDOSTA !

TOIMIKAA,,,,

Joo tosiaan.. maitoallergia olikin varmasti mun syytä ja sekin ettei lääkärit tajunnu sitä ennen kun 10kk oli jätkällä ikää :headwall: