Miten voi olla mahdollista, että pankissa on virheellisiä tietoja mun terveydestäni?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vihainen

Vieras
Mulla on lainaturva, ja tänään soitettiin pankista, että se ei ole voimassa, koska mulla on SYDÄNVIKA (ja jotain muuta häikkää terveydessä ). Mitä vit*ua?! Mulla ei todellakaan ole mitään sairauksia, eikä muuten ollut eka kerta, kun mun lainaturva on kummallisesti lakannut olemasta jonkun olemattoman syyn vuoksi.

Onhan niillä kuitenkin tarkat hlötunnukset yms., joista tasan tarkkaan näkee mun tiedot jne. On alkanut mietityttää, et peukaloiko joku siellä mun tietojani vai miten tämmöistä voi päästä tapahtumaan???

Pankkiasioistani vuosia vastannut pankkivirkailija aikoi selvittää tapauksen, ja yhtä ihmeissään ja vihoissaan oli hänkin. Mietin, että pitäisikö mun ottaa johonkin korkeampaan tahoon yhteys jne., koska tää on tosi stressaavaa ja käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihainen:
Pankkiasioistani vuosia vastannut pankkivirkailija aikoi selvittää tapauksen, ja yhtä ihmeissään ja vihoissaan oli hänkin. Mietin, että pitäisikö mun ottaa johonkin korkeampaan tahoon yhteys jne., koska tää on tosi stressaavaa ja käsittämätöntä.

Mä laittaisin reklamaatiota pankille ja myös paikkaan jossa potilastietoja on kirjattu väärin tai annettu jonkun toisen tietoja. Ei tuo ole mikään pikkujuttu joka pahoittelulla selvitetään. Jossain mättää ja pahasti.

Vaadi perinpohjainen selonteko kuka sinun tietojasi on kämminyt. Se on sinun oikeutesi.
Voi olla hengenvaarallista jos sinulle on merkattu väärin tiedot jos joudut vaikka onnettomuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Onko tää tapahtunut siis useammin? Yhden kerran vielä jotenkin ymmärtäis mut kahdesti??

Tää oli jo toinen kerta.

Jossain mättää. Ota tosiaan yhteyttä ylemmälle tasolle, seuraavaksi saattaa sattua jotain isompaa jos ei tätä selvitetä.

Aika karua tosiaan.

Mutta mikähän mahtaa olla se ylempi taso? Hitto kun en tiedä tämmöisistä mitään, mutta nyt alkoi jo tosissaan keittää yli, kun tällaisia ei-niin-pikkujuttuja tapahtuu jo toistamiseen!!

Osaatteko neuvoa, että mihin ilmoittaa asiasta?
Olen itse tosiaan täysin tietämätön. :ashamed:

Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, osaa ainakin neuvoa eteenpäin. Etsisin puh.numeroa vaikkapa pankkitarkastus laitokselle, en tosin tiedä mitä tarkastavat.

Yhteistyössä