Miten voi olla mahdollista ettei elatuspapereista ole mulle mitään ilmoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
tullut??
siis uskomatonta mun mielestä mulla ei ole mistään mitään hajua.
Vein uusinta paperit kun pyysivät molempien tulo meno tiedot ja sitten että aikaa tulee kun ovat tehneet sen laskelman..noh ex soitti se oli tänään käynyt allekirjoittaan paperit missä on 40e lapsesta maksettava hänen..
tosi kivaa mulla ei ole mitään hajua noista papereista enkä ole niitä edes nähnyt saati tapaamissopimus lappuja..meneekö se oikeesti näin et paperit menee isälle allekirjoitettavaks ennenkuin mä edes näen ne?

no ei mene. soitappa sinne ja kysy että mitä ovat söhlineet. kyllä niistä pitäis tulla ihan molemmille ilimotus. siullaki on mahollisuus olla kuultavana että hyväksytkö sie sen vai et.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no ei mene. soitappa sinne ja kysy että mitä ovat söhlineet. kyllä niistä pitäis tulla ihan molemmille ilimotus. siullaki on mahollisuus olla kuultavana että hyväksytkö sie sen vai et.

No jos maksu on laskettu isän tulojen mukaan niin on ihan sama hyväksyykö äiti vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

No jos maksu on laskettu isän tulojen mukaan niin on ihan sama hyväksyykö äiti vai ei.

Mutta on se kummallista kun mulle ilmoitettu mitään saati että mistä saan sitten loput vai onko toi oikeasti et 40e saan vaan lapsesta TAI tapaamisoikeus laput olleet mun silmien edessä ollenkaan,eihän tää voi näin mennä siis oikeasti vai voiko?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

Mutta on se kummallista kun mulle ilmoitettu mitään saati että mistä saan sitten loput vai onko toi oikeasti et 40e saan vaan lapsesta TAI tapaamisoikeus laput olleet mun silmien edessä ollenkaan,eihän tää voi näin mennä siis oikeasti vai voiko?? :o

No loput maksaa Kela.

Alkuperäinen kirjoittaja ppp:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

No loput maksaa Kela.
No miten ne voi päättää et okei lapset on isällään 1 kerran kuussa viikonlopun kysymättä SITÄKÄÄN MINULTA.en mie ymmärrä..
mutta pitää huomenna soittaa sinne ja sanoa jotain mukavaa.

no en mä muuta tiedä, mutta eihän tossa mitään ole vielä päätetty. se, että isä on paperit allekirjoittanu, ei tarkoita yhtään mitään, ennenkuin siellä on myös sun nimi.

mut aika oudosti lastenvalvoja tominu..

Uusimmat

Yhteistyössä