Miten voi olla niin vaikea vastata, koskee kaupankäyntiä !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyntitykki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyntitykki

Vieras
Siis myyn, ostan ja vaihdan paljon tavaraa esim. Kaksplussan kirpparilla ja muualla.

Todella rasittavaa odotella vastauksia jos tarjoaa jotain mitä haetaan. Miksei voi vastata että ei kiitos, jos ei kuvassani olevaa tuotetta halua / kaipaa. En loukkaannu, mutta on todella typerää olla vastaamatta mitään , kun kuitenkin näen aina paljon vaivaa kuvaamalla tuotteen ja yleensä useita tuotteita kerrallaan.

Ikinä en myy mitään huonokuntoista tms.

Jos jotain haluan ostaa ja tarjoan jotain summaan, niin myyjä ei voi vastata mitään jos tarjous ei ollut sopiva. Sehön on vaan tarjous ja siitä voi neuvotella.

Jos vaihdan jotain niin ihan sama homma ei mitään vastausta, jos ei vaihtokauppaa synnykään. Ei vaikka kysyisin peräänkin parin päivän kuluttua. Ei kiitosta ei kieltoa ! Itse vastaan aina ja toivotan kaikkea hyvää ystävällisesti vaikka olisi v-mainen fiilis kaikesta ja vaikka olisi tarjottu paskaa hintaa tai paskaa tavaraa.

Eli suurin osa haluaa käydä helppoa kauppaa ja kommunikointia, todella laiskaa ja päämääränä vaan että saa paljon rahaa ja hyötyy itse eniten.

Jos haluat ostaa, myydä ja vaihtaa, kannattaa sun pääkopankin olla alttiina kaupan käynnille !!! JOTEN HYVÄT TAVAT KUNNIAAN !!!

Millaisen kasvatuksen olet saanut, siten myös käyttäydyt, sen olen huomannut.

Yhteistyössä