Hae Anna.fi-sivustolta

miten voi ottaa yhteyttä henkiin?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä paranormal action, 20.11.2008.

1. Omatieto Vierailija

jokainen meistä!

Hesarissa oli joku aika sitten juttua, että ihmiset eivät saa nykyään kuolla vanhuuteen, kuten nimimerkki "onko näin" kirjoittaa. Pitää löytää jokin syy kuolemalle. Haastetaan jopa lääkärit oikeuteen, kun 90-vuotias kuolee johonkin, mihin ei sitten enää löydetty hoitoa.

2. TehoOpti Vierailija

kun minä näkevä ja kuuleva olen kieltänyt henkiä tulemasta asunnolleni, sillä minua ärsyttää aamutoimia tehdessä, kun naaman eteen pöllähtää yht'äkkiä henki.

Jos haluan ottaa yhteyden henkiin niin otan, mutta jos henki tulee pyytämättä, hän lähtee kuin lepääkeihäs luotani.

Eli opettele ap. kanavointi ja näkeminen, niin siten voi henkiin ottaa yhteyden!

Näitä kurssejahan on pilvin pimein, joilla opetellaan kanavointia ja näkemistä. Ei siihen tarvita muuta kuin halua ja sen jälkeen kovaa työtä ja harjoittelua! Ja vielä kerran työtä, sitoutumista ja harjoittelua.

3. Siru Vierailija

Ihastuttava kommentti :) Elämän realismia näkevälle.

Toiset pelkäävät housut tutisten spiritismiä pelatessaan ja toiset taas hätistelevät kutsumattomia henkiä hampaita pestessään.

4. mikku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

5. moderni Vierailija

Nykyisin niille voi mailata.

6. AUTTAGAAAH556 Vierailija

Hei. 3-vuotta sitten kuoli mulle tärkeä koira. Haluaisin saada koiraan jotenkin yhteyden. olin 10 kun se kuoli. ja joo oon nuori, mutta mä uskon uudestaansyntymiseen ja kaikkeen. haluisin jotenki saada siihen koiraan yhteyden. pitääks sen haudalle mennä vaa itkee ja rukoilee ja sit se kuulee vai? mä olin nii nuori ku se eli ja nyt haluisin tavottaa sen. ja kyllä. tiedän et ajattelette et 'tommonen kakara voi unohtaa koko jutun' mut tää on mulle tärkeet. auttakaa joku!:cry:

7. Nostot Vierailija

Tällä palstalla ei mene hyvin, kun kaiketi palstan henkilökunta nostaa jokaisella keskustelualueella vanhoja keskusteluketjuja ylös.

Antakaa olla. Jos täällä vuonna 2016 ei ole mitään tätä aikaa koskevaa keskustelua, tämä palsta on tylsä, eikä täällä haluta yksinkertaisesti keskustella.

Mikään vuonna 2011 kirjoitettu keskusteluketju ei kosketa enää vuonna 2016 elävää henkilöä, sillä jokainen tietää, että vuonna 2016 elävällä ihmisellä on aivan muut ongelmat, kuin ihmisillä, jotka elivät vuonna 2006, 2008 tai 2011. Olen nähnyt, että esimerkiksi näiltä vuosilta on nostettu ketjuja.

8. Mhr Vierailija

Miten saisin yhteyden mun rakkaisiin paappaan ja eläimiin? Mulla on vaikia elää ilman heitä tietämättä että onko heillä kaikki hyvin ja haluaisin vielä puhua heille. On niin kova ikävä heitä.

9. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari