M
mutta
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:mutta suosittelen miettimään HYVIN tarkkaan mitä esim. nettiin kirjoittaa, koska esim. tällä aloituksesi ja tekstisi avauksessa riittää näytöksi, että myöskään sinä et ole tasapainossa.
No mun puolesta voi viedä ihan mihin tahansa tämän näytöksi, että yks hullu on saanut mut itkemään ja ahdistumaan. Eipä tuo tuomariakaan oikeudessa hetkauttanut vaikka se kyllä kävi tasan sielläkin ilmi, ei tainnut ollenkaan edes ihmetellä asiaa, kyllä tuli välillä tippa linssiin puhuessa ja siellä penkissä istuessa kun asianajajat ja tuomari kyseli jotain, asianajajanikin ihmetteli siellä exän puhuessa, että miten olen kestänyt häntä ne neljä vuotta. Mutta eihän se ennen eroa sellainen ollut..
että tuon kirjoittamisesi voidaan tulkita laittomaksi uhkaukseksi voi riittää lähestymiskieltoon tms. Olen minäkin vihannut exääni vuosia ja hän teki pahaa myös lapsellemme, ei ainoastaan minulle. Mutta koskaan en jättäisi vihastani jälkiäni nettiin tai muuallekaan.
Onneksi sekin viha on taittunut, kuten sinullekin käy joku päivä. Suosittelen myös terapiaan, itseäni se auttoi. Kävin 2 vuotta.