Miten voi päästä yli siitä, että ihminen on osittain tuhonnut elämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
mutta suosittelen miettimään HYVIN tarkkaan mitä esim. nettiin kirjoittaa, koska esim. tällä aloituksesi ja tekstisi avauksessa riittää näytöksi, että myöskään sinä et ole tasapainossa.

No mun puolesta voi viedä ihan mihin tahansa tämän näytöksi, että yks hullu on saanut mut itkemään ja ahdistumaan. Eipä tuo tuomariakaan oikeudessa hetkauttanut vaikka se kyllä kävi tasan sielläkin ilmi, ei tainnut ollenkaan edes ihmetellä asiaa, kyllä tuli välillä tippa linssiin puhuessa ja siellä penkissä istuessa kun asianajajat ja tuomari kyseli jotain, asianajajanikin ihmetteli siellä exän puhuessa, että miten olen kestänyt häntä ne neljä vuotta. Mutta eihän se ennen eroa sellainen ollut..

että tuon kirjoittamisesi voidaan tulkita laittomaksi uhkaukseksi voi riittää lähestymiskieltoon tms. Olen minäkin vihannut exääni vuosia ja hän teki pahaa myös lapsellemme, ei ainoastaan minulle. Mutta koskaan en jättäisi vihastani jälkiäni nettiin tai muuallekaan.
Onneksi sekin viha on taittunut, kuten sinullekin käy joku päivä. Suosittelen myös terapiaan, itseäni se auttoi. Kävin 2 vuotta.

JOOPA . ON TODELLA HELVETTIÄ KUN EX, EI PÄÄSE EROON IKÄNÄ KUN ON LAPSIA. ELI JOS SE EX-KUOLIS NIIN OIS PALJON HELPONPAA KAIKILLE. SITÄ SAATANAN RAMPPAUSTA YM,, PASKAA KAIKKI MENEE SEKAISIN. EX EI OLISI EX JOS EI NIIN PIRUKS HEITTÄYTYS ETTEI VOI ENÄÄ ELÄÄ SEN KANS. ´ LAKI ETTÄ EX KARKOITETAAN KAUAS.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mutta se vaikuttaa siihen, miten pystyn luottamaan ihmissuhteisiin jatkossa, enkä nyt tarkoita pelkkiä miessuhteita, niihin ei tällä hetkellä ole minkäänlaista kiinnostusta, jotenkin näen kaikissa uusissa tuttavissakin heti suoraan pelkona sellaisen katkeran ukon joka eron tai pakkien jälkeen muuttuu sekopääksi. Ja kyllä kun joutuu sekopäätä kestämään, siinä on oman pään kasassa pitämisessä töitä!
Ja juuri tähän psykiatria auttaa.
Eli hae sitä ammattiapua ja opi, että ihmiset ovat juuri niin onnellisia, miksi he itse mielensä virittävät, ei niin miksi exä, nyxä tai pomo sen tekee
:hug:

Ihan yliveto oli, kun exän vaimo osoitti järjenjuoksunsa kirjoittamalla minulle; "Olosuhteesi ovat olleet kunnossa *** ja *** perheen vuoksi" viitaten siis kuopukseni isään. Exän vaimo siis kuvittelee jostain tietävänsä, että olosuhteeni eivät olisi olleet kunnossa siihen asti, vaikka mikään virallinen taho ei ole ikinä ollut huolissaan eikä ollut exäkään erotessamme ikinä ollut, koska hitto vieköön en ole ikinä ollut mikään ls-mamma tms! Eromme jälkeen hän kaiken tarinoinnin aloitti.

Että voikin olla nainen noin sinisilmäinen ja kehtaa vielä kuvitelmiensa perusteella puhua asioista muka totena. Siis exän vaimo kun väittää, että lastensuojelu on ollut minusta huolissaan, huolimatta siitä että se on oikeudessa papereineen todistettu että huolta ei ikinä ole ollut. Vaimoke kuulemma on nähnyt paperit mutta ei ole kiinnostunut niitä näkemään enempää, kun sanoin että voin toki näyttää jos hänen rakkaalta mieheltään on vaikka muutama nippu unohtunut välistä vilauttaa.

Kyllä mä tiedän että he tässä niitä sairaita ovat, mutta silti se ärsyttää.

Voi Emilyn. Sinulla on varmaan hankalaa, ja joudut vielä yksiksesi pohtimaan näitä kaikkia asioita. Toivottavasti sinulla on ystäviä, joille puhua. Sairautesi varmaan myös aktivoituu tällaisesta stressistä. Toivottavasti jaksat elää arkea lastesi kanssa parhaasi mukaan, ja tilanne varmaan helpottaa taas ajan myötä. Ehkä nyt kun tapaamiskuvioista on ollut riitaa, niin kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Hyvää jatkoa sinulle!

Yhteistyössä