MITEN voi vielä olla noin INHOTTAVA???

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
9 vuotta erosta kohta. Molemmilla uudet perheet. 1 yhteinen lapsi.. Ja vielä ex mies jaksaa haukkua ja mollata minua ja minun uutta perhettä TYTÖLLE!?!?

Miten tuo voi olla mahdollista???
Ja miksi pitää lapselle tuollaista puhua ?? :'(

Miten tuon kanssa voi enää toimia? Kuka jaksaa joustaa vuodesta toiseen, jaksaa kuunnella kun oma lapsi sanoo että isä sanoi että sinä olet huono äiti.. Isä sanoi että sinun kaikki lapset pitäisi ottaa pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Miten tuon kanssa voi enää toimia? Kuka jaksaa joustaa vuodesta toiseen, jaksaa kuunnella kun oma lapsi sanoo että isä sanoi että sinä olet huono äiti.. Isä sanoi että sinun kaikki lapset pitäisi ottaa pois...

Mä oon kans miettiny et tulisko mun lopettaa joustaminen kokonaan, koska mä oon ainoo osapuoli joka oikeesti joustaa.

toi on peestä ja tiedän muitakin joilla samanlaisia kokemuksia :flower:
noihin on vaikeaa löytää hyviä ratkaisuja :hug:
sen tiedän et yks tuttu eväsi vierailut joksikin aikaa ja sanoi et muksuja et nää ennenkuin käytös muuttuu... mut toimiiko kaikille on taas eri juttu..

Nyt se uhkailee ihan tosissaan et "hommaa minulta kaikki lapset pois!, kun ilmoitin etten hyväksy tuollaista puhetta lapsen kuullen..
:headwall: :headwall: :headwall:

Uhkailu on uhkailua ja se että lapset lähtis onkin jo aivan toinen juttu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Nyt se uhkailee ihan tosissaan et "hommaa minulta kaikki lapset pois!, kun ilmoitin etten hyväksy tuollaista puhetta lapsen kuullen..

Totta, en minä pelkää enkä menetä yö uniani, koska tiedän ettei lapsia minulta viedä. Mutta inhottaa ja tulee sellainen olo, että haluaisin kertoa tytölle millainen hänen isä oikeasti on...
Mutta kun minun järki sotii sen kanssa vastaan, koska lapsella on oikeus elää rauhassa, eikä sodan keskellä...
Tuon tytön takia olen ottanut vastaan hiljaa kaiken, mutta miten enää jaksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Totta, en minä pelkää enkä menetä yö uniani, koska tiedän ettei lapsia minulta viedä. Mutta inhottaa ja tulee sellainen olo, että haluaisin kertoa tytölle millainen hänen isä oikeasti on...
Mutta kun minun järki sotii sen kanssa vastaan, koska lapsella on oikeus elää rauhassa, eikä sodan keskellä...
Tuon tytön takia olen ottanut vastaan hiljaa kaiken, mutta miten enää jaksaa...

Samoin oon ite ajatellu et hänen isästään en sano hänelle pahasti vaikka sit turpaani aukoisin täällä.
Onneks meillä on neiti on jo 10 vuotias ja häntä kuullaan jo aikapaljon, vaikkakaan ei vielä ole voitu toimia neidin toivomusten mukaan tapaamisissa.

Yhteistyössä