Miten VOIN olla raskaan???? APUA!

Oletko harrastanut seksiä? Jos olet, siinä vastaus, miten voit olla raskaana.
Täydellisen varmaa ehkäisyä ei olekaan.
Onneksi olkoon, toivottavasti on mieluisa yllätys alkujärkytyksen laannuttua!

mitä ehkäisyä käytätte?
Onko vakituinen parisuhde entä muita lapsia,jos niin minkä ikäisiä?

Etkä halua uutta lasta?
Mieti tarkkaan vaihtoehtoja kyllä se siitä:)halit!

onnewa...ite olin kans vuos sitten tähän aikaan menossa hommaamaan ehkäisyrengas reseptiä mutta ei sitten ollutkaan enää tarve ehkäisylle siinä vaiheessa...
nyt ihana suloinen poitsu nukkuu tuolla

Jos et ihan oikeasti jaksa etkä halua ja koet että sinä kärsit ei-toivotusta raskaudesta niin käy juttelemassa keskeytyksestä joko lääkärin kanssa tai sitten netissä samoja asioita läpi käyneiden kanssa. Vertaistuki yleensä auttaa selventämään ajatuksia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos et ihan oikeasti jaksa etkä halua ja koet että sinä kärsit ei-toivotusta raskaudesta niin käy juttelemassa keskeytyksestä joko lääkärin kanssa tai sitten netissä samoja asioita läpi käyneiden kanssa. Vertaistuki yleensä auttaa selventämään ajatuksia :hug:

Kiitos, tarvin tuota :hug:

Annan neuvon. Mieti rauhassa. Mitään päätöstä ei tarvitse tehdä äkkiseltään. Ajattelin itse niin, että kaikella on kuitenkin tarkoitus, mitä tässä elämässä tapahtuu.
Nyt vaan rauhoitut, hengittelet syvään. Kaikki järjestyy varmasti ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki järjestyy:
Annan neuvon. Mieti rauhassa. Mitään päätöstä ei tarvitse tehdä äkkiseltään. Ajattelin itse niin, että kaikella on kuitenkin tarkoitus, mitä tässä elämässä tapahtuu.
Nyt vaan rauhoitut, hengittelet syvään. Kaikki järjestyy varmasti ajan kanssa.

Voi että te saatte mut itkemään :snotty:

mulla menkat ollut himpun aiemmin kuin sulla. Tätäkään raskautta ei ollut suunniteltu, on ns touhutippa raskaus (kumia käytetty aina). Mulla jää opiskelut kesken ja saan minimi äipäp rahaa. Mut silti tää vauva saa tulla. itseasiassa olin tätä salaa toivonutkin

Varmasti olo on nyt epätodellinen ja olet järkyttynyt, mutta kun kuluu päivä-pari niin tilanne varmasti selkiintyy.

Mikäli voit mitenkään kuvitella ottavasti vielä kolmannen lapsen vastaan niin ota ihmeessä, mutta jos se ihan oikeasti tuntuu täysin mahdottomalta niin eipä siinä varmasti sitten muuta ole tehtävissä kuin keskeyttää raskaus.

Kannattaa varmaan lähteä siitä että varaat ajan neuvolaan jotta raskautesi pituus saadaan selville. Näinollen tiedät kauanko sinulla on aikaa tehdä päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:
Mä en vaan jaksa, enkä halua, tulen hulluksi! Ei! Tosi sekavat ajatukset, yritän olla ajattelematta koko asiaa, aborttia en hyväksy, mutta tuntuu että en jaksaisi enää

:hug: Tiedän nuo fiilikset.Olin todella järkyttynyt, itkuinen kun huomasin odottavani viidettä.Lapsiluvun piti olla täynnä, kaikki vauvakamat oli hävitetty, elämässä oli muita suunnitelmia.Sitten kaikki suunnitelmat meni uusiksi.
Mä en kans hyväksy aborttia, mutta järkytyksen kourissa mietin jopa sitäkin :o :ashamed: Mutta annoin ajan kulua ja vähitellen sopeuduin ajatukseen.Asiat alkoivat järjestyä.Kuopus täyttää juhannuksen tienoilla 2v ja pois en antais. :heart: On koko perheen silmäterä.On hurmannut veljensäkin, joka on 18v :D

Mulla tulee hetkittäin ihan positiivinen olo, joten ehkäpä se siitä suttaantuu. Onhan ne vauvat/lapset niin ihania :heart: Lisäksi olen aina uskonut että kaikella on tarkoituksensa, niin tällä vauvallakin, pienellä ihmisen alulla :heart:

Yhteistyössä