Hae Anna.fi-sivustolta

Miten voisi ilmaista olevansa toisesta kiinnostunut?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 24.05.2019.

1. vierailija Vierailija

Oon ollut pitkään ihastunut yhteen mieheen, jonka asiakkaana oon käynyt. En oo ihan varma onko hän kiinnostunut minusta, koska on kysynyt paljon onko minulla poikaystävää (kumpikin ollaan sinkkuja). Nyt viimeisellä kerralla hän vihjaili, että voisi käydä töiden jälkeen kahvilla. Tilanne tuli vähän yllättäen mulle, enkä tajunnut että pyysikö hän mua kaarrellen ulos. Kehtaanko olla kyseiseen mieheen yhteydessä facebookin kautta ja kertoa, että olisin kiinnostunut hänestä. Miten tuo kannattaisi ilmaista siten neutraalisti.

Oon tosi surkea näissä asioissa, enkä osaa aina tulkita ihmisiä oikein.

2. vierailija Vierailija

Kirjoita hänelle FBssä joko että koska kutsuu kahville, kun siitä oli puhetta (aloite jää miehelle), tai jos haluat varmistaa kahvilakutsun, niin ota itse aloite ja sano,että kun oli puhetta siitä kahvilakäynnistä, niin sopisko xxxnantaina töiden jälkeen...

Vähän neutraalimpi lähestymistapa ja sitten kahvilla ollessa voitte katsoa miten suhde lähtee kehittymään.

3. Kutsuhan se oli Vierailija

Ihan selvä luotaushan se mieheltä oli, että josko päästäisiin muuhunkin tuttavuuteen, kuin asiakassuhteeseen. Kysäse ihmeessä, koskas sinne kahville mentäisiin!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri