A
"a.p"
Vieras
Mä elin aikasemmin jossain kuplassa jossa uskoin kaikista hyvää, luotin sinisilmäisesti ja olin suorastaan tyhmä. No, silmät revittiin kyllä auki aika perusteellisella tavalla, ja nyt en enää pysty luottamaan yhtään kehenkään. Yritän kyllä tehdä töitä sen eteen, mut ei se vaan onnistu. Elämä on todella vaikeaa aviomiehen kanssa tän asian takia
Epäilen sitä jatkuvasti ties mistä (en siis välttämättä kerro sitä hänelle kuitenkaan), ja se kuluttaa mut ihan loppuun. Muista ihmisistä en niin välitä..ei mun varmaan muihin tarvikaan luottaa.
Nyt saan neuvoja että siitä vaan luotat, mitä menetät, jos sitten tulee jotain niin sit tulee ja se on sen ajan murhe. Mut se ei auta, sitähän mä koitan itelleni hokea, mut ei auta. Onko joku samassa tilanteessa onnistunu rakentamaan luottamuksen uudestaan ihmisiin ja miten?
Nyt saan neuvoja että siitä vaan luotat, mitä menetät, jos sitten tulee jotain niin sit tulee ja se on sen ajan murhe. Mut se ei auta, sitähän mä koitan itelleni hokea, mut ei auta. Onko joku samassa tilanteessa onnistunu rakentamaan luottamuksen uudestaan ihmisiin ja miten?