Miten voisin rakastua mieheeni uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla myös samankaltaisia ajatuksia omasta liitostani kuin ap:lla. Mikään ei oikein tunnu miltään ja jatkuvasti riitaa syntyy ihan tyhjästä. Koko ajan perustelen itselleni suhteemme huono tilaa sillä että pienet lapset vievät kaikki voimat yms yms. Mutta entäs sitten kun nuo lapset tuosta kasvavat, en tunne miestäni enää silloin.. Kaikki yhteiset puuhat/harrastukset ovat jääneet, ainoa yhteine hetki on illalla tv:n ääressä kun lapset on saatu viimein nukkumaan. Seksi ei kiinnosta minua tällä hetkellä yhtään, en tunne mitään! Miestä taas ahdistaa "pihtaamiseni" ja sekös lisää paineita mulle. Jatkuvassa oravanpyörässä siis ollaan.. Olen ehdottanut miehelleni että haetaan apua, mutta mies ei halua ulkopuolisille asioistaa puhua. En käsitä miten tästä yli pääsisi, erota en missään nimessä halua! Mutta kun tuo toinen on muuttunut niin vieraaksi ja lähes tuntemattomaksi..:(

Tiedoksesi vain, jos miehesi tuntuu sinulle tuntemattomalta, mieti miltä sinä tunnut miehellesi. Ei varmasti tule teidän onni pitkälle kestämään.

Yhteistyössä