Miten yh tapailee miehiä, etenkin kun on pieniä lapsia, vai pitääkö tässä tyytyä olemaan yksin seuraavat vuodet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
tuossa se kysymys onkin. Seuraavan vuoden tulen olemaan täysin kiinni lapsissa, etenkin kun toinen vasta syntyy ja sittenkin luulen, että lapset ovat pääsääntöisesti minulla ja lasten isä tapailee lapsia silloin tällöin, ei mitään joka toinen viikonloppusysteemiä, se kun ei vaan tule toimimaan.
Niin missäs välissä sitä miehiä tapailee, kun on aina lasten kanssa.

eiköhän sulla mene nyt ensin hetki ihan vaan vauvastellessa sen sijaan että mietit miten löytäsit lisärasitteita elämääsi...sen jälkeen se onnistuu kun exä/mummit tai ukit/ystävät tai vanhemmat lapset katsovat nuorimmaisten perään.

Alkuperäinen kirjoittaja on aikoihin eletty:
Kersa mahassa ja miettii jo koska pääsee panolle!

No en minä mieti koska pääsen panolle, tuli vaan mieleen, että totaaliyksinkö tässä ollaan seuraavat vuodet. Toisekseen kyllä sitä välillä haluaisi jonkinlaista huomiota ja hellyyttä, etenkin näin raskausaikana se korostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en minä mieti koska pääsen panolle, tuli vaan mieleen, että totaaliyksinkö tässä ollaan seuraavat vuodet. Toisekseen kyllä sitä välillä haluaisi jonkinlaista huomiota ja hellyyttä, etenkin näin raskausaikana se korostuu.

Et ole yksin, vaan lasten kanssa. Se nyt vaan menee niin että lapset sitoo tosi paljon kun ovat ihan pieniä, olit sitten parisuhteessa tai et.

Etköhän sinä nyt itseksesikin vuoden tai pari pärjää, aikuinen nainen.

Edellisestä kerrasta voi hei olla jo se melkeen 9 kk...=D..ja kyllä yh mamma jolla on vaikka 10:kin lasta niin kaipaa fyysistä läheisyyttää..ehkäisyn kera tietysti toivottavasti.

Mä olin raskaana ja löysin deittipalvelun kautta itselleni kumppanin. Tuo mies oli kaikinpuolin mukava, kiva ja olis ollut isäainestakin - välimatkaa vaan oli liikaa, suhde ei voinut jatkua.
Kyllä mä tiedän paljon pariskuntia, jotka on tavanneet naisen ollessa raskaana tai kun lapset ovat pieniä, siinä on vaan vähän pakko miehen hypätä mukaan perhe-elämään ihan suoraan ilman mitään treffailuvaihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Et ole yksin, vaan lasten kanssa. Se nyt vaan menee niin että lapset sitoo tosi paljon kun ovat ihan pieniä, olit sitten parisuhteessa tai et.

Pärjäähän sitä, jos ei muutakaan ole, mutta kuten sanoin, välillä tulee sellainen hellyyden tarve ja että olisi joku.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Toisaalta aika moni parisuhteessa oleva pienten lasten äitikin valittaa hellyyden ja läheisyyden sekä jopa ihan seksin puutetta, puhumattakaan sen toisen aikuisen seurasta vaikka jonkin näköinen parisuhde onkin siinä akiken kiireen keskellä.

Kyllähän naisen pitäisi parisuhteessakin pärjätä yksin nuo ensimmäiset vuodet, aikuisia ihmisiä kun ollaan.

Miksi menit tekemään lapsen miehelle, jonka kanssa meni niin huonosti että ero tuli samantien? Niin makaa kuin petaa :/ (Ja tässä tapauksessa ehkä ei sitten ihan heti uudestaan makaakaan)

Eipä se oikein onnistu muuten kuin silloin kun lapset on poissa. Sillon kun olivat pienempiä, olikin helpompaa esim. iltaisin kun olivat jo nukkumassa. Silloin saattoi treffata niin että mies tuli kotiin. Siis jo ennalta tuttu, ei mitään uusia tuttavuuksia. Sitten kun alkoivat olemaan jo isompia, ei sekään enää onnistunut kun menivät nukkumaan vasta ysin jälkeen joskus.. Mä oon luopunut täysin siitä ajatuksesta, että mun elämään tulis vielä joku. Ja jos tulee, niin kai korkeintaan sitten kun nuo on lähteneet kotoa. Vielä on 12v aikaa ootella sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Miksi menit tekemään lapsen miehelle, jonka kanssa meni niin huonosti että ero tuli samantien? Niin makaa kuin petaa :/ (Ja tässä tapauksessa ehkä ei sitten ihan heti uudestaan makaakaan)

No minä en voi sille mitään, että miehelle iski jokin ikäkriisi ja se otti ja lähti, kun olin jo raskaana. Löysipä samantien uuden naisenkin, jolla ei niitä lapsia ole ja joka voi sen kanssa mennä ja pitää hauskaa.

mullon aina ollu semmonen ajatus, et miehet paljolti karttaa yh naista jolla on pieniä lapsia tai lapsi/on raskaana, mut kai semmosiaki miehiä on joita se ei haittaa. vaikka niitä jokka ei saa itte lapsia? kyllä sä jonkun rinnalles löydät :>

Julmasti sanottu, mutta ihan totta. Ei se lapsi ole valinnut maailmaantuloaan eikä sitä, syntyykö hän yh:n lapseksi, joten ei hänen pitäisi joutua millään tavalla antamaan tilaa äidin miesjutuille.

Kun täällä palstalla aina vakuutetaan miten lapset ovat elämän sisältö ja mies suunnilleen pelkkä siittäjä ja tyhjänpäiväinen passattava, niin elettäisiin sitten siihen malliin myös.

No minä en voi sille mitään, että miehelle iski jokin ikäkriisi ja se otti ja lähti, kun olin jo raskaana. Löysipä samantien uuden naisenkin, jolla ei niitä lapsia ole ja joka voi sen kanssa mennä ja pitää hauskaa.

mua ärsyttää tommonen perkele.

Ei mitenkään muuten kuin silloin kun on lapset poissa. Tai no, kai se riippuu omasta "moraalista" asian suhteen. Mä oon deittaillut sillon kun lapset on olleet isällään/hoidossa muualla. Kotiin en ole ihan äkkiä ketään tuonut, javielä vähemmän mennyt lasten kanssa treffeille. Nyt kun ovat jo isompia, kotiintuomisen kynnys on kasvanut entisestään.

Unohdan äskeisen saarnani.

Mutta taitaa olla aika tuore tapaus tuo miehesi suhde. Eihän sitä tiedä, mitä tapahtuu kun nainen kyllästyy uuteen leluunsa ja mies huomaa ettei ole yhtään nuorentunut. Saattaa alkaa vaikka se isyyskin kiinnostaa.

No siis ei mulla tällä hetkellä juuri olekaan mitään hinkua uutta miestä kohtaan, mitä nyt välillä iskee se hellyyden kaipuu, mutta sekin menee aina sitten ohi, mutta ajattelin pitemmällä aikavälillä, kun en usko, että nuo lapset tulee mitenkään aktiivisesti isällään olemaan, etenkään sitten kun niitä on 2 ja ovat uhmaiässä. Yöhoitoon kun noita aika nihkeästi tulen saamaan, kesäisin paremmin, mutta talvella ei oikeastaan ollenkaan, että aika kiinni noissa tulen varmaan olemaan.

Yhteistyössä