Miten yleisesti metsästäjät viis veisaa yhteiskunnan pelisäännöistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Pohjois-Savossa paljastui jo aikaisemmin laaja salametsästysvyyhti. Systemaattisuus yllätti jopa virkamiehet ja mukana olleet ovat toimineet metsästysseurojen yhteydessä.
Minua ei yllätä mitkään metsästysrikokset enää. Virkamiehet ovat onnettoman sinisilmäisiä. Olen kerran soittanut silminnäkijänä merivartijalle sorsalajien linnustuksessa havaituista metsästysrikoksista. Hänkin yllättyi kuinka heitä on huijattu. Nyt he tietävät mitä etsiä ja mistä. Onnittelen itseäni heidän silmiensä avaamisesta.

vihapuhetta ja rehellisten miesten maalittamista
PÖH! Faktapuhetta ja rikollismetsästäjien saattamista edesvastuuseen.

Olen esim käräyttänyt yhden maanomistajan joka törkeällä huijauksella sai poikkeusluvan lahtaamiselle. Se lupa loppui samaan päivään ja huijarin maine meni 🤣

Kokemusta on oikeudenkäynneistäkin todistajana metsästysrikoksista

Kun opin tietämään ja tuntemaan metsästäjien rikollistemput niin koen heidät nykyisin erittäin vastenmielisinä henkilöinä koska suurin osa heistä ei kunnioita lakia

PÖH! Faktapuhetta ja rikollismetsästäjien saattamista edesvastuuseen.

Olen esim käräyttänyt yhden maanomistajan joka törkeällä huijauksella sai poikkeusluvan lahtaamiselle. Se lupa loppui samaan päivään ja huijarin maine meni 🤣

Kokemusta on oikeudenkäynneistäkin todistajana metsästysrikoksista

Kun opin tietämään ja tuntemaan metsästäjien rikollistemput niin koen heidät nykyisin erittäin vastenmielisinä henkilöinä koska suurin osa heistä ei kunnioita lakia
rikolliset tuleekin saattaa edesvastuuseen mutta en osta tuota että suurin osa mehtämiehistä olisi lainrikkojia

Yhteistyössä