L
"louna"
Vieras
Esikoisen raskausaikana en huomannu missään vaiheessa limatulpan irtoamista. Synnytys käynnistyi supistuksilla rv 41+2.
Nyt odotan toista lasta rv 39 eikä ainakaan toistaiseksi ole limatulppaa tullut. Kovasti jo olisin valmis synnytyspuuhiin ja tulpan irtoaminen olisi ainakin yksi selvä merkki lähestyvästä synnytyksestä... Nyt vaan iltaisin ja öisin supistelee epäsäännöllisesti ja kohdunsuuta vihloo, mutta ei mitään kunnollista, että edes miettisi lähtöä synnärille, huoh!
Voiko olla niin, että synnytykseni käynnistyy taas ilman, että havaitsen limatulpan irtoamista? Tai tokihan voi, mutta kuinka yleistä on ettei sen irtoamista huomaa? Oletko sinä aina huomannut? Entä useamman lapsen saaneet, oletko joskus huomanneet ja toisen kohdalla taas ette?
Nyt odotan toista lasta rv 39 eikä ainakaan toistaiseksi ole limatulppaa tullut. Kovasti jo olisin valmis synnytyspuuhiin ja tulpan irtoaminen olisi ainakin yksi selvä merkki lähestyvästä synnytyksestä... Nyt vaan iltaisin ja öisin supistelee epäsäännöllisesti ja kohdunsuuta vihloo, mutta ei mitään kunnollista, että edes miettisi lähtöä synnärille, huoh!
Voiko olla niin, että synnytykseni käynnistyy taas ilman, että havaitsen limatulpan irtoamista? Tai tokihan voi, mutta kuinka yleistä on ettei sen irtoamista huomaa? Oletko sinä aina huomannut? Entä useamman lapsen saaneet, oletko joskus huomanneet ja toisen kohdalla taas ette?