Miten yli kännimokasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokailija

Vieras
Mokasin puoli vuotta sitten todella pahasti: lähdimme etelän lomalle, minä mies ja pieni lapsemme. Mies on aika alkoholisoitunut, ja odotetusti joi lentokoneella itsensä humalaan. Mutta niin tein minäkin! En ymmärrä miksi, mokasin aivan täydellisesti! Suoraan sanottuna olin niin päissään että Suomessa lapsi olisi varmaan otettu huostaan! Pääsimme kyllä hyvin hotellille ja mitään ikävää ei tapahtunut. Mutta olisi voinut tapahtua!!! Lapsi on pieni, ei osaa sanoa muistaako asiasta mitään eikä puhunut vielä tuolloin.

Miten pääsen yli tästä? Olen murehtinut tätä asiaa jatkuvasti, henki salpautuu kun mietin miten ääliö ja tyhmä olin. Moka jäi varmasti viimeiseksi, en enää ikinä toiste pelleile viinilasejen kanssa tuohon tapaan.

Vaan miten osaan antaa anteeksi itselleni?

Sepä se! Ei kait kellekän fiksulle näin kävisikään. Siis totaalinen rimanalitus ja moka joihin Molleri ei tietenkään sorru. Vahinko samalla lailla kun joskus syö liikaa sipsejä tai suklaata ja tulee paha olo.

Auttaako siihen mokaan vielä puolen vuoden jälkeen hermoilu? EI joten voit lopettaa sen koska et asiaa enää pysty muuttamaan. Onneksi mitään ei sattunut ja ainakin opit, ettet enää juo liikaa. :D

Toivottavasti ymmärsit, kun avasit ketjun, ettei täältä palstalta ole vuorenvarmasti sympatioita herumassa. Älä siis pahoita mieltäsi toisten haukuista, vaan katse eteenpäin ja tiedät, kuinka ei toimita jatkossa :) Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi ja sellaisten murehtiminen on kyllä hyödytyöntä, etenkin kun kenellekään ei onneksi ole aiheutunut vahinkoa tilanteesta.

Mietin vain, että kun se lapsi on kuitenkin koko ajan ollu siinä vieressä ja silti on tilattu lisää sitä juomaa ajattelematta sen kummemmin...? Ei, mulle ei tollasta mokaa sattuis koskaan mä kun en ota mitään silloin kun on lapset paikalla.

Tehtyä et kuitenkaan enää muuksi saa, joten nyt vain otat tämän yhtenä mokana joka on taaksejäänyttä. Mitään ei sattunut, kellekään ei käyny kuinkaan ja loppu hyvin kaikki hyvin?

En oikeastaan tiedä miksi edes laitoin tämän avauksen tänne. Ehkä olen nyt pääsemässä asiasta yli, ja halusin ilmoittaa ja julistaa miten pahan virheen tein. Ei auta hermoilu, ei. Yritän nyt päästä asiasta kokonaan eroon, vaan unohda en varmasti.

halit. Rauhoitu ei se niin vakavaa ole ja sattuuhan noita. Opit nyt ainakin ettei uudestaan satu vahinkoa. Täällä palstalla mammat vaan vattuilee ja kiillottaa sädekehää. Lentokoneessa alko nousee erilailla päähän, helpommin.

Nyt unohdat koko asian :)

Mäkin kerran kännissä saman illan aikana panin kolmen kaverin exän kanssa. Jokaisen kanssa erikseen ja sit viel ryhmässä. Kaveri nukku toisessa huoneessa sammuneena. Meillä kun sopimus et toisen nyksiin ja exiin ei kosketa :)
Vieläkin harmittaa, mut seksi oli aivan sairaan hyvää ja sen puoleen otttaisin uudestaan koska vaan.
Heh, hieman itseä nauratti ku ukot oli oven takan jonossa koska on heidän pukille pöääsy vuoro ennen ku sit keksittiin,et mitä sielläodottamaan et kaikki mukaan. Onhan mulla reikiä kaikille tarjota. Ja voi vide, huh,huh ku ajatteleekin niin....luoja

Yhteistyössä