Mitenhän saada mies ymmärtämään ja olemaan jättämättä. Olen esittänyt hullua, nyt pitäisi paljastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain idean 4 kuukautta sitten ja aloin sitä toteuttamaan. Esitän hullua. Esitän harhaista ja omillaan pärjäämätöntä. Näin sain huomiota, anteeksi tekojani jne...
Nyt olisi aika paljastaa. En jaksa enää näytellä. Kuinka ottaa puheeksi, että olen oikeasti terve.

Kerro Jumalan rukoileminen /usko auttanut parantumaan.
Tai olet vahingossa käyttänyt taikasieniä, vääriä lääkkeitä/huumeita ja et enää käytä.
Olet lopettanut kaksplussan palstailun ja olet tullut terveeksi.
Olet löytänyt oikean kissan, koiran, linnun, rotan, hamsterin, naapurin mummon jne kodin seinien/lattian välistä, etkä enää ole harhainen.
Olet juoppo ja harhat johtuivat deliriumista.

Ala syömään maitohappobakteereita, B-vitamiinia, tyrniöljylapseleita ja laktoferriinia.
Ne auttaa moneen vaivaan ja tekee joka tapauksessa hyvää keholle ja mielenterveydelle.

Me miehet saatetaan lähteä toisten miesten matkaan olipa mamma miten terve tai mielenvikainen hyvänsä mutta kun tärkein eli peenis puuttuu. Ei pahalla mammat mutta silleen voi sattua.
Naisen kauneudella tai nuoruudella ei ole siinä kohtaa mitään merkitystä.

Sain idean 4 kuukautta sitten ja aloin sitä toteuttamaan. Esitän hullua. Esitän harhaista ja omillaan pärjäämätöntä. Näin sain huomiota, anteeksi tekojani jne...
Nyt olisi aika paljastaa. En jaksa enää näytellä. Kuinka ottaa puheeksi, että olen oikeasti terve.
Kommentti on varmaan syntynyt Porvoon kulmilla, mutta jos se on aito annan miehelle ohjeen: jäta se klowni. Parisuhteen pitää perustua rehellisyyteen.

Yhteistyössä