P
Petronella
Vieras
Olin ruokakaupassa käymässä, pyörällä menin viehkeästi ulkohousut ja lenkkararit ja trikoopaita päällä. Tukka hapsotti, kun hiuslenkki katkesi kun korjasin ponnaria kesken matkan, ja pitkä kihara tukka meni tuulessa sitten aika sekaisin.
Kaupassa yks nuori mies mua katseli siinä muutaman kerran mietteissään, aattelin että kai se kelaa että johan on räjähtäneen näköinen daami. Jatkoin siinä sitten ostosten tekemistä miettimättä koko miestä ja tää tulikin mulle sitten juttelemaan maitohyllyillä.
Se tuli nimittäin kysymään, että haluaisinko mä alkaa lenkkeillä sen kanssa
Vastasin sitten siinä vähän hämilläni, että mä en ole kyllä kovin hyvässä kunnossa, että ehkä en ole kovin hyvää lenkkeilyseuraa. Tää sanoi vaan että ei se haittaa, siinähän se kunto kasvaa. Muutama sana siinä vaihdettiin sitten vaan, ja tää vielä antoi puhelinnumeronsa että voin laittaa viestiä jos haluan lenkkiseuraa
Olikohan sillä joku henkilökohtainen missio pelastaa joku tällainen rapakuntoinen plösö elävien kirjoihin?
Kaupassa yks nuori mies mua katseli siinä muutaman kerran mietteissään, aattelin että kai se kelaa että johan on räjähtäneen näköinen daami. Jatkoin siinä sitten ostosten tekemistä miettimättä koko miestä ja tää tulikin mulle sitten juttelemaan maitohyllyillä.
Se tuli nimittäin kysymään, että haluaisinko mä alkaa lenkkeillä sen kanssa
Olikohan sillä joku henkilökohtainen missio pelastaa joku tällainen rapakuntoinen plösö elävien kirjoihin?