Mitenhän tässä nyt kannattaisi toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krööhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

krööhhh

Vieras
Varasin jo aikaa sitten laivaristeilyn nyt perjantaiksi Helsingistä - Tallinnaan.

Mutta nyt olen epävarma, lähteäkö koko retkelle, kun iski kamala flunssa - tämän yskän lisäksi ja eilen kun kävin lekurissa hän antoi sairaslomaa 3 päivää eli perjantaihin asti. Käski lepäämään. Hän sanoi, että nyt ei ole hyvästä kiireen perässä mennä.

Mietin vain sitä tuossa retkessä, että kerta vastustuskykyni on näin alhaalla, niin toivottavasti en saisi retkeltä jotain uutta pöpöä.

Mies tosin kyllä haluaa retkelle lähteä, kun se on hänelle tavallaan synttärilahja. Hänellä on synttärit viikonloppuna.

Tai en tiedä tehdäkö niin, että jos itse menisi retkellä hotelliin lepäämään perjantaina kun laivalta päästään satamaan + muu perhe sitten kävisi ostoksilla. Kävisin ostoksilla vasta lauantaina, kun ollaan silloin takaisin laivaan palaamassa.

No en mä kyllä minkään hiton flunssan takia mitään peruis!! Ehkä sitte miettisin jos makaisin peiton alla 39 asteen kuumeessa, mutten kyllä muuten. Pöpöjä saat ihan mistä vain!!
Mietippä miltä susta tuntus jos matka ois sun lahja ja miehesi "flunssassa"...

Voisiko reissua siirtää? Ei ole kiva sairaana matkustaa ja toisaalta minä ainakin ymmärtäisin jos sairas kumppani ei haluaisi lähteä. Terveys ennen kaikkea. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa parannella ja jos ei yskää kummempaa ole niin voit varmaan lähteä.

No vaikka kuumetta minulla ei olekaan, silti on voimat täysin lopussa ja olo kipeä. Lepääminen kyllä tekee hyvää. Ja kun lekurikin kehoitti lepäämään. Mutta toisaalta on tässä 2 päivää aikaa levätä ( tämä ja huominen) ynnä kun tässä napsin pitkin päivää Paratabseja niin enköhän ole jonkinlaisessa kuosissa perjantai-aamuna, kun lähdetään.

vieras, valitettavasti reissua ei voi siirtää. ja kun ei tässä vaiheessa saa retkestä rahaa takaisin kuin osan, niin kai se on sitten reissuun mentävä. vaikka siis kuumetta ei olekaan, niin silti olo on puolikuntoinen. onneksi silti tässä on vielä muutama päivä aikaa parannella itseään kuntoon.

[QUOTE="vieras";23314965]No en mä kyllä minkään hiton flunssan takia mitään peruis!! Ehkä sitte miettisin jos makaisin peiton alla 39 asteen kuumeessa, mutten kyllä muuten. Pöpöjä saat ihan mistä vain!!
Mietippä miltä susta tuntus jos matka ois sun lahja ja miehesi "flunssassa"...[/QUOTE]

Näin! Kyllä aikuisen pitää joskus flunssassakin toimia. Toi lasketaan mun mielestä erikoistilanteeksi. En tilanteessasi edes miettisi mitään perumisia. Sitä paitsi normiflunssa on perjantaina jo melkein parantunut,jos nyt lepäät nää pari päivää.

Juu mutta tätä vaivaa on ollut jo helmikuun alusta asti. Ensin tuli kurkku kipeäksi ja sitten nuha. No se oli jo melkein voitettu helmikuun viimeisellä viikolla. Kunnes sitten tuli uudestaan flunssa, mikä ei siis vieläkään ole parantunut, vaan on mennyt vain pahemmaksi. Lisäksi minulla on todella räkälimainen yskä. Eilen kävin lekurissa ja kun tulehdusarvot olivat normaalit (alle 8) niin lekuri sanoi näiden vaivojen olevan viruksen aiheuttamia, joten tämä vaiva voi kestää pitkäänkin. Olotila ei ole kovin hyvä.

Mä lepäisin tämän ja huomisen tekemättä yhtään mitään. Sitten söisin lääkkeitä niin paljon, että jaksaisin reissata. Reissua en kyllä jättäisi väliin.

vieras, ihan näppärä konsti. Paitsi että olen minä tässä vähän kotitöitä tehnyt, laitoin tiskarin pyörimään ja nyt asiat ovat taas puhtaita. Pyykinpesukonekin on pyörimässä, eipähän olla likaisissa vaatteissakaan.

Yhteistyössä