Mitenhän toimia järkevästi? Ensi viikolla on edessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
lapsella eskariin tutustumispäivä vanhempien kanssa ja hitto vie, minulla on ensi viikolla näyttöpäivät työssäoppimispaikassa (siis ma-pe).

Silti tekisi mieli vielä muuttaa "työvuorolistaa" siten, että eskariin tutustumispäivänä menisikin töihin vasta 11:30 ja työpäivä loppuisi 17:30 eli 6 tunnin päivä.

Kyllähän se olisi mukavaa nähdä lapsen tulevat eskarikaverit ja heidän vanhempansa. Ja lisäksi tutustumispäivänä on vanhemmille tulossa myös pieni infotilaisuus ensi syksystä. Sekin olisi tärkeää kuultavaa.

Se vain olisi sitten ainoastaan ongelma, että mitä asiaa voisin näyttöpäivänä sitten näyttää? Kun eipä enää tuolla välillä ole mitään isompia juttuja, vaan perusrutiinihommia. Isommat työt ajoittuvat aina aamupäiviin.

Mutta kyllä silti on tullut vahva tunne, että lapsen asiat ovat tärkeämpiä, kuin koulutyöt.

kannattaa yrittää muuttaa, ja sanoa töissä että mikä on tilanne, ja nimen omaan mainita tuosta infosta. voisitko pitää jotain virike juttua? oletan että olet hoito alalla?

No ei meillä ainakaan näyttöpäivinä tarvitse mitään maata mullistavaa näyttää joka päivä. Jos ei ole mitään erityistä näytettävää tiedossa niin sitten ei ole.

Meillä näyttöpäivät ovat 5 päivää kestäviä ja kyllä mielestäni pitää joka päivä jotakin näyttää. Ainakin olen tehnyt joka näyttöpaikkaan joka päivälle oman listansa että mitä minäkin päivänä näytän? Ja siihen olen sisällyttänyt vuoron mukaiset tehtävät.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä näyttöpäivät ovat 5 päivää kestäviä ja kyllä mielestäni pitää joka päivä jotakin näyttää. Ainakin olen tehnyt joka näyttöpaikkaan joka päivälle oman listansa että mitä minäkin päivänä näytän? Ja siihen olen sisällyttänyt vuoron mukaiset tehtävät.

hmm, no meilläkin näyttöpäivät on myös 5 päivää kestäviä ja sillon tehdään sitä duunia mitä siellä työntekijänäkin tekisit. Ei tarvitse tehdä mitään listoja tai suunnitella väkisin mitään näytettävää..

mulle ei ole selviö tuo koulutuskuviosi, joten... joka tap. siis mikä se on henkilönä.? Ja taisit vastatakin eli siis alkaa nauraa?! ?? sellainen henkilö.

onkos se joku pojankloppi siellä?

Vieras, kyllä minulle näytönarvioija suositteli, että teen listat näyttöpäiville mitä aion näyttää ja milloin?
Bonja, näytönarvioija on vastaava hlö. työssäoppimispaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vieras, kyllä minulle näytönarvioija suositteli, että teen listat näyttöpäiville mitä aion näyttää ja milloin?
Bonja, näytönarvioija on vastaava hlö. työssäoppimispaikassa.

no sit sun ei auta kun yrittää sopia että näytät iltapäivän vuorossa jotain

ok, mutta siis onko noin IHMISENÄ sitten ihan arseesta. Kun naureskelee opiskelijoille. Arvioijan ikä, sukupuoli jne. Eli kun käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.

nauraa VAAN SUN jutuille?

Minkä tyyppisessä paikassa olet näyttöä antamassa? Mutta näin kylmiltään ehdottaisin, että koetat vaihtaa työvuoron sopivammaksi ja hoidat hommat mitä on tehtävissä ja plus sen mitä olet näyttösuunnitelmassa aikonut näyttää vai oletko jo näyttösuunnitelman antanut?

Yhteistyössä