\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 16:55 raskaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 14:39 voiitku kirjoitti:
sopii yhteen? mun BMI nytte 23 ja jotain ja oon raskaana noin 5. viikolla ja oon ollu koko kuluneen vuoden enemmän ja vähemmän kovalla dietillä ja nytte kun tuli plussattua en haluaisi heittää "läskiksi"... painonpudotus ed. synnytyksen jälkeen oli tosi vaikeeta puoleen vuoteen en halunnut ulkoilla ettei kukaan nähnyt kuinka lihava olin (BMI 30) ja nyt kun oon päässyt normaalimpiin mittoihin en haluaisi käydä samaa läpi enää uudestaan.. niin että neuvoja vastaan otetaan :ashamed:
:wave: täällä yksi odottaja joka on viikoilla 20 ja risat.Ehdin aloittaa paikkarit ennenkuin tiesin raskaudestani ja pisteitä olen edelleen laskeskellut.Paino on pudonnut nyt 9kg.Syön joka aamu ja ilta puuron ja päivisin tavallista kotiruokaa ja juon vettä pari litraa.Kaikki,karkit,suklaat,jäätelöt ja pullat ja juustot ja rasvaiset makkarat pois listalta kokonaan.
mitäs neuvolassa on tykätty kun paino pudonnu? ja oliko sulla paljonkin ylimäärästä painoa ennen raskautta? mullakun on taipumus syömishäiriöön synnytyksen jälkeen... sen takia utelen :ashamed:
aamusin niin kaamee pahoinvointi ettei mikään pysy sisällä ennen kahtatoista ja lähes kaikki ruoka ällöttää. mutta kuitenkaan en halua vaarantaa vauvelia millään dietillä, joten yritän kuitenkin syödä terveellisesti paikkareiden mukaan.