Mitenkäs sitä alkais nuita kynsiä hoitamaan

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulla on tässä kevään ja alkukesän aikana menny kynnet tosi huonoiksi sairasteluitten ym takia, sen lisäksi että pureskelen kynsiä vieläpä. Voispa sitä vaan palata ajassa taaksepäin pari vuotta, ko en vielä sitäkkään harrastanu ja kertoa itelleen ettei kannata ees alottaa :D

No mut siis, kynnet on hauraat, irtoaa semmosia laattoja heti jos on vähänkään kynttä, ja sitte sellasia tikkuja kynnen viereen ja lopputuloksena onki sitte kynsivallintulehus. Mie olen koittanu öljytä, rasvata, syön monivitamiineja ja ties mitä, mut ei auta. Kalsiumiaki pitäs saaha tarpeeksi, juon suoraan lehmusta otettua maitoa ihan kiitettäviä määriä ja napsin vielä d-vitamiinilisääki tupla-annoksena lääkärin määräyksestä.

Mut jos sitä vaikka innostuis lakkaamaan kynsiä, hienoja kynsiähän ei varmaan tule niin pureskeltua, mut onko olemassa jotaki vahvistavaa lakkaa, tai hoitavaa lakkaa? Mittään rakennekynsiä tms en halua laittaa ko teen aika paljon paskasta työtä, sanan varsinaisessa merkityksessä :laugh: Ja ko on vauva talossa niin en taho raapia ees vahingossa.

c025.gif

Mulla oli samoja ongelmia omien kynsien kanssa, ja jos en väärin muista, niin b-vitamiinia piti mun lisätä.

Olisinkohan mä syönyt silloin sitä pelkkää b-vitamiini, en nuita monivitamiini juttuja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Mulla oli samoja ongelmia omien kynsien kanssa, ja jos en väärin muista, niin b-vitamiinia piti mun lisätä.

Olisinkohan mä syönyt silloin sitä pelkkää b-vitamiini, en nuita monivitamiini juttuja :ashamed:

Tuossa minun monivitamiinissa on kyllä hyvä määrä b-vitamiieja, näkyis olevan montaa eri sorttia vieläpä. Jos vielä nappais erikseen b-vitamiinilisänki :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Tuossa minun monivitamiinissa on kyllä hyvä määrä b-vitamiieja, näkyis olevan montaa eri sorttia vieläpä. Jos vielä nappais erikseen b-vitamiinilisänki :xmas:

:D

Mun kynnet alkoi liuskottuun kun lopetin oluen juomisen :o ... Mutta sitä konstia ei taida kannattaa kokeilla, että aloittas uudestaan. Kun mä en enään muutenkaan juo alkomahoolia.

Toivottavasti se pieni b-vitamiinilisä auttaisi sun kynsiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

:D

Mun kynnet alkoi liuskottuun kun lopetin oluen juomisen :o ... Mutta sitä konstia ei taida kannattaa kokeilla, että aloittas uudestaan. Kun mä en enään muutenkaan juo alkomahoolia.

Toivottavasti se pieni b-vitamiinilisä auttaisi sun kynsiin =)

Mie oon monesti miettiny miks miehillä on niin pirun hyväkuntoset kynnet aina. Veljen kohalla se ehkä selittyiski tuolla kaljan juonnilla, kyllä se joka ilta sen yhen juo. Mut minun ukko, ei alkoholiin koske juuri ollenkaan, mut sen kynnet on kuitenki niin kestävät ja hyvässä kunnossa. On se nyt piru vie väärin jos mieshormoni pittää kynnet kunnossa :D

Yhteistyössä