mitenkäs te ollette selvittäneet tällaisen taapero-ongelman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi alle 2v. nukutetaan joka ilta omaan jatkettavaan sänkyynsä, omaan huoneeseensa, mutta kipittää joka yö vanhempiensa väliin? Uudestaan omaan sänkyyn nukuttaminen veisi vähintään tunnin ja ikävä kyllä öisin on niin uninen ettei jaksa lähteä viemään toista sinne omaan sänkyyn huutamaan... Nyt alkaa olla parisuhde ja ruumiinjäsenet koetuksella.

Onko kellään kokemusta? Miten olette saaneet lapsen pysymään koko yö omassa sängyssään?

mulla sama onkelma ap:n kanssa. poika tulee viereen VIIMESTÄÄN pari tuntia siitä ku on nukahtanu. eikä tosiaan nukahda itekseen, nukahtaa viereen isossa sängyssä josta kannetaan omaan huoneeseen kun nukkuu.. ite oon sille tuon tavan opettanut, tiedetään. Ois pitäny olla sillon aikasemmin kaukaa viisas!

Mä odotan aikaa parempaa.. B)
Mä en herää kun nuo hiippailee yöllä huoneeseen. Ei siinä mitään että lapset tulee mut kun ne tuo karvaset kaverinsakin mukanaan niin sit ahdistaa yöllä. |O
Kaks aikuista, kaks lasta ja koirat on liikaa yhdessä sängyssä.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja kiiki:
mulla sama onkelma ap:n kanssa. poika tulee viereen VIIMESTÄÄN pari tuntia siitä ku on nukahtanu. eikä tosiaan nukahda itekseen, nukahtaa viereen isossa sängyssä josta kannetaan omaan huoneeseen kun nukkuu.. ite oon sille tuon tavan opettanut, tiedetään. Ois pitäny olla sillon aikasemmin kaukaa viisas!

Juuri näin, mutta onneksi olet itsekin jo ongelman huomannut. Nyt viimeistään kannattaa sitten opettaa lapselle se, miten yksin nukahdetaan, vaikeampaa se vaan tulee olemaan, mitä enemmän lapselle tulee ikää.

Miksi lapsi tulee joka yö vanhempien väliin? Pelottaako omassa huoneessa? Onko herännyt yöllä kunnolla eikä saa enää unta?

Tulee meilläkin melkein joka yö. Ja nykysin molemmat muksut että ahdasta on. Välillä oli kausi että eivät tulleet mut nyt kesäaikaan valtautunu ihan täysin. Mut mun puolesta tulkoot, ei ne sitten murrosiässä taida tulla enää... :whistle:

No, meillä pidetaan tuota 2-vuotiasta pinnasängyssä niin kauan kuin suinkin mahtuu. Jatkettava on ostettu, mutta en uskalla siihen siirtaa juurikin tuosta pelosta, että se pääsee sieltä itse pois... Ei tainnut olla apua tästä, mutta tulipahan kerrottua.

Uusimmat

Yhteistyössä