Mitenköhän meillä menee tää ilta ja huominen aamu tuon poitsun kanssa, kun yöunet tulevat jäämään varsin lyhyiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Jätkä tuppaa käymään nukkumaan 21-23 välillä ja tänään ei missään tapauksessa pääse ennen 22 nukkumaan, sillä tullaan kotiin vasta vähän jälkeen 19 ja koirien ulkoiluttamisen jälkeen mun on pestävä ja laitettava toi yksi koira ja siinä menee tunnista kahteen ja mä en voi tuota jätkää laittaa ennen sitä nukkumaan, kun se heräisi kuitenkin siihen föönin huutoon.

Aamulla herätys on 5 maissa ja lähtö kohti Helsinkiä klo 6. tai ei mun sentäs tuota jätkää tarvi vielä 5 herättää, vaan lähempänä kuutta se on kuitenkin saatava jotenkin ylös. että ehdin sille pistää vaatteet päälle ja ehkä jotain syömistäkin antaa.

Mut ehkä se on hyvä jos jää unet lyhyemmiksi tänään, nii nukkuu sitte autossa huomenna, jos on vielä pitkäkin matka nii menee pojallakin sitte matka nopeempaa.. Pilko kurrkua, porkkanaa, mandariineja mukaan, saa niistä sitten toinen ainakin vähän energiaa jos ei suostu aamusta syömään ja on sitte jotakin tekemistä kun voi napostella.. :) Hyvää matkaa.

Lapsi herää föönin huutoon :o osta hiljaisempi laite. Ihme että koirat menee lapsen edelle, mutta tarkoituksesi kai olikin saada jutun juurta siitä :)

Mutta kyllä lapsi päivän kestää vähilläkin unilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsi herää föönin huutoon :o osta hiljaisempi laite. Ihme että koirat menee lapsen edelle, mutta tarkoituksesi kai olikin saada jutun juurta siitä :)

Mutta kyllä lapsi päivän kestää vähilläkin unilla :)

No se koira menee huomenna näyttelyyn ja pitää pestä ja föönata sitä varten, ei sitä muuten sinne voi viedä ja en ehdi aiemmin sitä pestä kuin vasta illalla ja huonoksi onneksi meillä on mieskin tänä iltana töissä, että siitäkä ei ole lapsenhoitajaksi illalla.
Mä varmaan föönaan tuolla käsiföönillä, joka on hiljaisempi, mutta ei todellakaan mikään ihan pieniääninen, sillä noiden turkkien kuivaamisessa tarvitaan vähän tehokkaampaa fööniä. Toi jalallinen fööni se vasta kovaääninen onkin :)

Jätkä voi kyllä näyttelypaikalla nukkua päikyt jos nukuttaa, tosin siellä voi olla sen verran mielenkiintoista, että ei ihan heti uni tule silmään, mutta noi automatkat ainakin nukkuu se on varma.

Uusimmat

Yhteistyössä