Mitenköhän olisi käynyt jos vauva olisikin ollut poika....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vain

Vieras
tuttavapariskunta odotti vauvaa, molemmat hehkuttivat kuinka heille tulee poika. Kaikki vauvan vaatteetkin olivat siniä. Isä varsinkin oli täysin varma että tottakai hän saa poikavauvan.

Noh, tyttöhän sieltä tuli.

ja isän mielenkiinto lopahti siihen.
Vuosi meni ja vanhemmat ovat jo eronneet eikä isää kiinosta edes tavata omaa tytärtään.

Mitenköhän olisi käynyt jos vauva olisikin ollut se niin kaivattu poika....

Tunnen yhden pariskunnan, jolle oli ultrassa sanottu, että poika on tulossa. Tyttö kuitenkin syntyi. Kaikki oli hankittu poikaa ajatellen, lastenhuone sisustettu siniseksi, vaatteet, vaunut ja turvakaukalo siniset.

Ja mitkä oli miehen ensisanat vauvan synnyttyä. Niin, ne olivat "VOI VITTU". Huutaen nimenomaan.

Jostain kumman syystä äiti ei ole pystynyt unohtamaan tätä. Ja tämän tarinan tiedän todeksi.

Valitettavasti on totta. Vierestä seurannut.

Kyllä oli varmasti eroon muitakin syitä kuin vauvan sukupuoli. Mutta kyllä sekin varmasti vaikutti ettei isää kiinostanut yhtään oma tyttärensä.

**** uskon kyllä ettei äiti voinut unohtaa. Tiedätkö miten tarina loppui? siis hyväksyikö isä tyttärensä vai oliko järkytys tytöstä liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Valitettavasti on totta. Vierestä seurannut.

Kyllä oli varmasti eroon muitakin syitä kuin vauvan sukupuoli. Mutta kyllä sekin varmasti vaikutti ettei isää kiinostanut yhtään oma tyttärensä.

**** uskon kyllä ettei äiti voinut unohtaa. Tiedätkö miten tarina loppui? siis hyväksyikö isä tyttärensä vai oliko järkytys tytöstä liikaa.

Hyväksyi. Parisuhdeterapiaa tosin tarvittiin kun lapsi oli noin vuoden ikäinen, jotta äiti pystyisi elämään tuon tilanteen aiheuttaman järkytyksen kanssa. Äidille järkytys ei ollut sukupuoli vaan tuo isän huuto... Tottakai yllätys molemmille mutta silti.

no meille on nyt ultrassa povattu tyttöä. mutta jos poika tulee, niin ei kyllä tulis mielen viereenkään olla pettyny! ihan sairasta, tuollanen pettyminen jos tuleekin juuri se toinen, mitä ei odottanu!

Mä itse hämmennyin kun ultra näytti poikaa. Nyt sulattelen että poika tulossa vaikka ajattelin tyttöä;). Pojalle on tosin nimikin valmiina.. lelujakin ostin pojan leluja ennen kuin tiesin pojaksi. En tiedä miksi "salaa" toivoin tyttöä. Poikien kanssahan mä tuun niin hyvin toimeen että .. jaa en tiedä. Isäkin odotti tyttöä. Mutta on nyt pojankin pauloissa ja toisen ninemkin jo määräsi :heart:

Mun kaverit ja äitikin tais toivoa tyttöä. Se saattaa olla se syy miksi mulla hämmennys pojasta. Tällä hetkellä päässä jyskyttää silti miten potra mun poika oli jo seula kakkosessa ultrassa.. ja lääkärin mukaan terveeltä näyttää!

Vähän ympärillä olevien ihmisten vika.. melkeen kaikki halus tytön. Ne jotenkin kuvitteli että mä oon sellainen "tyttöihminen". Kommentit olivat hämmentyneitä kun sanoin että ultrassa näkyy poika ja riemuitsin. Mikähän psykologinen ilmiö tämä on *kiinnostuu*. Mikä mussa saa ihmiset toivomaan tyttöä..?

Onko tuollasia ihmisiä oikeesti olemassa? :o

Me ei olla ees kysytty kumpi tulee, mitä väliä sillä on? Hankinnat oon tehny niin et menee molemmille, kirkkaita, sekä luonnonläheisiä värejä, ei yhtään sinistä, eikä punaista vaatetta.

on kyl kamalaa, jos järkyttyy oman lapsensa sukupuolesta :(
Ite en kyllä 100 % usko mitä ultrassa näkyy...meillä ultraava hoitaja käski katsomaan itse ruudulta mitä siellä näkyy. Välillä näyttikin, että jalkojen välissä olis jotain ollu ;)
Poika tuli kyllä, mutta ihan loppuun asti puhuttiin ettei tiedetä kumpi tulee ja hankinnat tehtiin sen mukaan, jotta voi käyttää kummallakin. Pojan tulon jälkeenkin ollaan vaunut, turvakaukalo yms. hankittu sen mukaan, jotta sopivat molemmille, jos seuraava lapsi on tyttö :) Tietenkin vaateet on ihan pojalle suunnattuja ;)

Yhteistyössä