Mitenköhän sitä nätisti voisi sanoa jehovan todistajalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Että ei tarvistisi tulla "kiusaamaan"työntekijääni?

Käy kuulemma useasti viikossa tuputtamassa uskoaan,kyselee voisiko tulla heille kotiin kertomaan,raahaa dvd:t ja kaikki sinne,vaikka tämä työntekijä on useaan otteeseen sanonut että ei kiitos kiinnosta,ihan nätisti.

On kuulemma nainen jopa alkanut uhkailemaan mitä kaikkea kostoksi tapahtuu jos ei tätä uskoa ota omakseen..kuinka häntä ja hänen perhettään rankaistaan :o

Itse en ole naista nähnyt kun muutaman kerran , ei tule minun aikanani paasaamaan mitään.

Kaippa sitä voisi kun näkee niin sanoa että en tykkää että käy työpaikalla häiritsemässä...jotenkin tosi ärsyttävää.

Kenties nyt on tullut aika sitten sanoa rumasti, ettei kiinnosta. Jos ei kaunis puhe tehoa.
Ei mulla ole tuollaisia ongelmia ollut, ihan ovat uskoneet kun olen kauniisti sanonut, ettei kiinnosta. Ja kaipa voisi ottaa yhteyttä jehovan todistajien kirkkoon (vai mikä lie) ja sanoa, että lopettavat tuollaisen uhkailun.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kenties nyt on tullut aika sitten sanoa rumasti, ettei kiinnosta. Jos ei kaunis puhe tehoa.
Ei mulla ole tuollaisia ongelmia ollut, ihan ovat uskoneet kun olen kauniisti sanonut, ettei kiinnosta. Ja kaipa voisi ottaa yhteyttä jehovan todistajien kirkkoon (vai mikä lie) ja sanoa, että lopettavat tuollaisen uhkailun.

Niin...ja kaikkein inhottavinta mun mielestä häiritä työpaikalla!

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Niin...ja kaikkein inhottavinta mun mielestä häiritä työpaikalla!

mikä työpaikka, kun siellä noin voi loikkia?

Yhteistyössä