Mites mies alistetaan

  • Viestiketjun aloittaja subbari
  • Ensimmäinen viesti
subbari
Eli naisena pidän sitomisesta ja haluan olla pakosteusti passiivinen osapuoli. Mutta miten miehelle tehdä samoin.

Miten mies alistetaan? Kun tuli ""kännihöpinöissä"" esille, että mieskin haluaisi olla ""alistuvampi"" välillä.

Itseäni asia alkaa vain naurattaa, kun kuvittelen asiaa. En osaa. Mitä alistamista siinä on jos olen miehen päällä sekstailemassa. Eikö se ole ihan normaalia?? Vai mitä pitäisi tehdä??

Siis kyse on rajuhkosta seksistä, ei miehen kohdalla mistään s/m touhusta. Itse saan kiksit sitomisesta.

Miehet vastailkaa??!!
 
jalkafani
mä tykkään kun nainen alistaa mua niin että tekee musta esim. Korokkeen että ylettyy johonkin eli seisoo mun päällä katsomatta mihin astuu yms. jaloilla alistamista.
 
Jortikka
Korsetti miehelle päälle ja sukkanauhat sukkineen ynnä korkokengät ja koruja - eikä muuta. Siten kädet käsiraudoilla seläntaakse, kaulapanta kaulaan ja siihen talutushihna. Sitten naiselle piiska ja kohtuullinen annos likaista mielikuvitusta, niin eiköhän se siitä.
 
Pervertti
Korsetti miehelle päälle ja sukkanauhat sukkineen ynnä korkokengät ja koruja - eikä muuta. Siten kädet käsiraudoilla seläntaakse, kaulapanta kaulaan ja siihen talutushihna. Sitten naiselle piiska ja kohtuullinen annos likaista mielikuvitusta, niin eiköhän se siitä.
Tämä on hyvä lähtökohta. Sitten pistät miehen tekemään palveluksia, nuolemaan sinulle orkut ja pitkität ja pitkität sen omaa laukeamista. Vielä jos talutat miestäsi hepeneissään niin, että hänellä on riski tulla nähdyksi esimerkiksi naapurin ikkunasta, niin aina paranee.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Tämä on hyvä lähtökohta. Sitten pistät miehen tekemään palveluksia, nuolemaan sinulle orkut ja pitkität ja pitkität sen omaa laukeamista. Vielä jos talutat miestäsi hepeneissään niin, että hänellä on riski tulla nähdyksi esimerkiksi naapurin ikkunasta, niin aina paranee.
Ei naiset vaan suostu tuollaiseen se kun vie miehisyyden :)
 
Viimeksi muokattu:
Mike
Eli naisena pidän sitomisesta ja haluan olla pakosteusti passiivinen osapuoli. Mutta miten miehelle tehdä samoin.

Miten mies alistetaan? Kun tuli ""kännihöpinöissä"" esille, että mieskin haluaisi olla ""alistuvampi"" välillä.

Itseäni asia alkaa vain naurattaa, kun kuvittelen asiaa. En osaa. Mitä alistamista siinä on jos olen miehen päällä sekstailemassa. Eikö se ole ihan normaalia?? Vai mitä pitäisi tehdä??

Siis kyse on rajuhkosta seksistä, ei miehen kohdalla mistään s/m touhusta. Itse saan kiksit sitomisesta.

Miehet vastailkaa??!!

Siveysvyö. Ei mikään muovihärpäke vaan kunnollinen teräksinen lanteille tuleva malli. Sitten piiskaa sopivina annoksina..
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Eli naisena pidän sitomisesta ja haluan olla pakosteusti passiivinen osapuoli. Mutta miten miehelle tehdä samoin.

Miten mies alistetaan? Kun tuli ""kännihöpinöissä"" esille, että mieskin haluaisi olla ""alistuvampi"" välillä.

Itseäni asia alkaa vain naurattaa, kun kuvittelen asiaa. En osaa. Mitä alistamista siinä on jos olen miehen päällä sekstailemassa. Eikö se ole ihan normaalia?? Vai mitä pitäisi tehdä??

Siis kyse on rajuhkosta seksistä, ei miehen kohdalla mistään s/m touhusta. Itse saan kiksit sitomisesta.

Miehet vastailkaa??!!
Nyt pitäisi erotaa alistamisessa tuo sekstailu ja alistaminen "kokonaisvaltaisesti". Monihan tekee noita sänkykamarihommia ja siellä leikitään eri tavoin, mutta kuka ihan oikeasti alistaa miestä. Kotikuri on hyvä esimerkki alistamisesta, hallinnasta ja kontrollista. Siinä mies siivoa, palvelee ja alistuu naisen tahdon alle ja tekee naisen elämän helpommaksi kaikin mahdollisin tavoin. Alistamiseen kuuluu myös nöyryyttäminen ja tätä kautta haltsemin saattaa olla jopa hyvin tärkeä osa.
 
Viimeksi muokattu:
Alistajanainen
Ei alistamiseen tarvitse liittää seksiä ja väkivaltaa. Hyvä nöyrryyttäminen on parasta alistamista. Noista diktaattorimaiden erilaisista tarinoista, joissa miesvannkeja on hiillostettu, usein on alastipitäminen. Kavereita kylään ja ukko munasillaan passaamaan. No ehkä valkoinen hilkka päähän. Nöyrryytys vaatii aina yleisön. Voihan sitä vielä ohimennen läpsiä takapuolelle ja kulkusille. Ennen oli näitä häpeäpaaluja? Miksei niitä voisi ottaa uudelleen käyttöön ? Mies kiinni paaluu ohikulkijoiden naurettavaksi.
 
siivooja_m
Ei alistamiseen tarvitse liittää seksiä ja väkivaltaa. Hyvä nöyrryyttäminen on parasta alistamista. Noista diktaattorimaiden erilaisista tarinoista, joissa miesvannkeja on hiillostettu, usein on alastipitäminen. Kavereita kylään ja ukko munasillaan passaamaan. No ehkä valkoinen hilkka päähän. Nöyrryytys vaatii aina yleisön. Voihan sitä vielä ohimennen läpsiä takapuolelle ja kulkusille. Ennen oli näitä häpeäpaaluja? Miksei niitä voisi ottaa uudelleen käyttöön ? Mies kiinni paaluu ohikulkijoiden naurettavaksi.

No nyt alistajanainen puhuu ja pelkkää asiaa ja juurihan se menee noin. Itse olen vastaavanlaiseen tilanteeseen joutunut useinkin, koska hakudun Dominoivien naisten seuraan. Siellä se olo on jotenkin omani alistettuna ja nöyryytettynä. Kyllä tuollainen alistajanainen olisi aina minulle paikallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mike
Ei alistamiseen tarvitse liittää seksiä ja väkivaltaa. Hyvä nöyrryyttäminen on parasta alistamista. Noista diktaattorimaiden erilaisista tarinoista, joissa miesvannkeja on hiillostettu, usein on alastipitäminen. Kavereita kylään ja ukko munasillaan passaamaan. No ehkä valkoinen hilkka päähän. Nöyrryytys vaatii aina yleisön. Voihan sitä vielä ohimennen läpsiä takapuolelle ja kulkusille. Ennen oli näitä häpeäpaaluja? Miksei niitä voisi ottaa uudelleen käyttöön ? Mies kiinni paaluu ohikulkijoiden naurettavaksi.

Ja edelliseenkun vielä lisättäisiin siveysvyö niin eipä paketti voisi juurikaan paremmaksi muuttua!
 
Viimeksi muokattu:
Alistajanainen
Jos se miehentupelo vielä tekee jonkun virheen palveluspuuhissaan, niin ojennukseksi hakekoon makkarista sträppärin ja liukkarin. Mies kiltisti sohvan selkänojan yli kaarelle pylly pystyssä, herkkureikä paljaana. Muutaman kerran avokämmenellä kankuille. Sitten vaimo sitoo jättikokoisen tekomunan lanteilleen ja rasvaa sen. Tuubi miehen pyllyreikään ja kunnon satsi sisään. Tämän jälkeen vaimo survaiseen jöötin pyllyyn, kahvaa myöten ja alkaa hitaasti vedellä eestass. Joka sisääntyöntymisellä mies tunnustakoon virheensä ja luvatkoon parantaa tapansa.
Tämä tietenkin siinä yleison edessä.
Tapaus videoidaan.
 
Mike
Jos se miehentupelo vielä tekee jonkun virheen palveluspuuhissaan, niin ojennukseksi hakekoon makkarista sträppärin ja liukkarin. Mies kiltisti sohvan selkänojan yli kaarelle pylly pystyssä, herkkureikä paljaana. Muutaman kerran avokämmenellä kankuille. Sitten vaimo sitoo jättikokoisen tekomunan lanteilleen ja rasvaa sen. Tuubi miehen pyllyreikään ja kunnon satsi sisään. Tämän jälkeen vaimo survaiseen jöötin pyllyyn, kahvaa myöten ja alkaa hitaasti vedellä eestass. Joka sisääntyöntymisellä mies tunnustakoon virheensä ja luvatkoon parantaa tapansa.
Tämä tietenkin siinä yleison edessä.
Tapaus videoidaan.

Nyt puhut asiaa! Kuinka haluaisinkaan mieheksesi..
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Jos se miehentupelo vielä tekee jonkun virheen palveluspuuhissaan, niin ojennukseksi hakekoon makkarista sträppärin ja liukkarin. Mies kiltisti sohvan selkänojan yli kaarelle pylly pystyssä, herkkureikä paljaana. Muutaman kerran avokämmenellä kankuille. Sitten vaimo sitoo jättikokoisen tekomunan lanteilleen ja rasvaa sen. Tuubi miehen pyllyreikään ja kunnon satsi sisään. Tämän jälkeen vaimo survaiseen jöötin pyllyyn, kahvaa myöten ja alkaa hitaasti vedellä eestass. Joka sisääntyöntymisellä mies tunnustakoon virheensä ja luvatkoon parantaa tapansa.
Tämä tietenkin siinä yleison edessä.
Tapaus videoidaan.
Jo tuollainen nainen olisi todellisuutta haluaisin kyllä kohdata ja katsoa onk oikeasti tuollainen. Vaikuttaa vain jotenkin että ei ihan ole aito. Mutta ajatukset ovat kuitenkinhyvät.
 
Viimeksi muokattu:
Alistajanainen
Jo tuollainen nainen olisi todellisuutta haluaisin kyllä kohdata ja katsoa onk oikeasti tuollainen. Vaikuttaa vain jotenkin että ei ihan ole aito. Mutta ajatukset ovat kuitenkinhyvät.

Ei kaikki tietenkään ole todellisuutta, vaan ehdotuksia alistamiseen. Niitähän tässä etsittiin.
Tuo passauskohta on jo toteutettu. Viime kesänä kutsuin pari likkakaveria meidän mökille. Muutaman patiolla otetun viinilasin jälkeen kaverit ehdotti pilanpäiten, että mieheni voisi passata meitä nakusillaan. Se tuntui heti hyvältä idealta. Menin sisään, otin mieheltä sortsit jalasta ja käskin tuomaan lisää kylmää valkkaria jääkaaapista. Kyllä tyttöjen leuat tipahtivat mies tuli munasillaan kaatamaan lisää.
Kiva piriste, vakkei ollut varsinaista alistamista:)
Ilmeisesti myös vähän eroottinen lisä, koska naisilla alkoi juttu luistaa ja posket punottaa.
Ehkä tänä kesänä uusiks ?
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Ei kaikki tietenkään ole todellisuutta, vaan ehdotuksia alistamiseen. Niitähän tässä etsittiin.
Tuo passauskohta on jo toteutettu. Viime kesänä kutsuin pari likkakaveria meidän mökille. Muutaman patiolla otetun viinilasin jälkeen kaverit ehdotti pilanpäiten, että mieheni voisi passata meitä nakusillaan. Se tuntui heti hyvältä idealta. Menin sisään, otin mieheltä sortsit jalasta ja käskin tuomaan lisää kylmää valkkaria jääkaaapista. Kyllä tyttöjen leuat tipahtivat mies tuli munasillaan kaatamaan lisää.
Kiva piriste, vakkei ollut varsinaista alistamista:)
Ilmeisesti myös vähän eroottinen lisä, koska naisilla alkoi juttu luistaa ja posket punottaa.
Ehkä tänä kesänä uusiks ?

No varmaankin ja ainakin sinussa olisi ainesta vaikka mihin :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnekas mies...
Jos se miehentupelo vielä tekee jonkun virheen palveluspuuhissaan, niin ojennukseksi hakekoon makkarista sträppärin ja liukkarin. Mies kiltisti sohvan selkänojan yli kaarelle pylly pystyssä, herkkureikä paljaana. Muutaman kerran avokämmenellä kankuille. Sitten vaimo sitoo jättikokoisen tekomunan lanteilleen ja rasvaa sen. Tuubi miehen pyllyreikään ja kunnon satsi sisään. Tämän jälkeen vaimo survaiseen jöötin pyllyyn, kahvaa myöten ja alkaa hitaasti vedellä eestass. Joka sisääntyöntymisellä mies tunnustakoon virheensä ja luvatkoon parantaa tapansa.
Tämä tietenkin siinä yleison edessä.
Tapaus videoidaan.
olenkaan siinä mielessä onnellisessa asemassa, että olen juuri tällaisen Naisen, joka haluaa miestään sträpillä naida, löytänyt... ;-)

Meillä tosin ei tuota yleisöä ole, mutta tuo videointia voisikin harkita... =))
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
olenkaan siinä mielessä onnellisessa asemassa, että olen juuri tällaisen Naisen, joka haluaa miestään sträpillä naida, löytänyt... ;-)

Meillä tosin ei tuota yleisöä ole, mutta tuo videointia voisikin harkita... =))
Huomenna onneksi ääsee taas oikean alistajanaisen vallan alle ja luvassa on keitiön jynssäystys viimeisen päälle, kylppärin ja vessan kuurausta sen lisäksi. Mitä muuta voi mies enää toivoa kun voi oikeasti palvellanaistaja alistua :)

Alistutteko temiehet mukaalistumalla vai ihan kokonaan ja nainen voi käskeä ja teettää ihan mitä haluaa mielensä mukaisesti. Pitähän orjan tehdä kaikkea mitä käsketään kyselemättä. Muutenon sellainen wannabi.

kertokaa naiset kumman ottaisitte orjaksenne iis jossellaisen haluaisitte. :9

Ei koske tosikoita.
 
Viimeksi muokattu:
alasti piiskaa
;)kunnon nöyryytykseen. ensin riisutaan alasti, sitten naisten alusvaatteisiin (korsetti myös ;) ja lopuksi kahleilla tiukasti kiinni ja suupallo suuhun. sitten väkeä paikalle ja ne saa piiskata, nimitellä ja naureskella sille miehelle. eikä saa antaa armoa vaan pitää nöyryyttää oikein kunnolla ja julmasti. siinä kunnon alistaminen.
 
näin meillä
Mieheni tekee kaikki kotityöt pelkkä söpö essu päällä, itse en ole kotitöihin koskenut vuosikausiin. Jos pullikoi kunnon selkäsauna panee kyllä taas ruotuun. Ja ei kyllämonesti halua pullikoida kun vitsa pitää hakea siinä asussa. Itse menen ja tulen mieleni mukaan ja harrastuksissa käyn.
 
Tanja
Ei alistamiseen tarvitse liittää seksiä ja väkivaltaa. Hyvä nöyrryyttäminen on parasta alistamista. Noista diktaattorimaiden erilaisista tarinoista, joissa miesvannkeja on hiillostettu, usein on alastipitäminen. Kavereita kylään ja ukko munasillaan passaamaan. No ehkä valkoinen hilkka päähän. Nöyrryytys vaatii aina yleisön. Voihan sitä vielä ohimennen läpsiä takapuolelle ja kulkusille. Ennen oli näitä häpeäpaaluja? Miksei niitä voisi ottaa uudelleen käyttöön ? Mies kiinni paaluu ohikulkijoiden naurettavaksi.
Minä laitoin miehen käsiraudoilla kiinni ruohonleikkuriin yllään rintsikat ja tangat. Teki pihatyöt mökillä auringonpaisteessa ja tuli kivat rusketusraidat..
EI ole paljon kylillä kulkenut eikä muutenkaan ilman paitaa näyttäydy vieraiden aikana.
Loppui myös flirttailu naapurin rouvalle. Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:
switch
meillä se toimii molemmin puolin. sitominen ja piiskaaminen myls on molempien mieleen ja öljyllä leikkiminen. naisella pitää olla se halu, itseluottamus ja auktoriteetti. sitä pitää muutaman kerran harjotella että siitä oppii nauttimaan ja pääsee pelin henkeen. alistuvan osapuolen ei pidä olla turhan passiivinen, mun mielestä molemmilta kaivataan aktiivisuutta. se rohkasee alistajaa kun toinen on täysillä messissä. se ei oikeen auta jos toinen vaan on ku mikäki veltto paska. :)
 

Yhteistyössä