mitkä asiat voi pitää pientä lämpöä yllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipee

Vieras
mulla on koko syksyn ollut lämpöilyä, raskaana en ole.
ei nuhaa, ei yskää, ei kurkkukipua, lämpöä vaan.
mun normaalilämpö on aika tasan 36 ja taas on 37,2..
paleltaa ja väsyttää.
kannattaisko hakee sairaslomaa ja levätä, voiko olla rasitus/töissäkäynti mikä pitää lämmön yllä? inhottaa olla puolikuntoinen koko ajan. :(

Stressi, pienet tulehdukset.. esim. lihaksista johtuvat. Naisilla tietty viikon-pari kestävä lämpöily voi johtua kk-kierrostakin, mutta ei yleensä noin pitkä. Kannattaa tulehdusarvot ehkä katsastaa varmuuden vuoksi.

olen käynyt lääkärissä kahteen otteeseen ja saanut kummallakin kerralla 2pv sairaslomaa. verikokeissa kävin ja tulehdusarvot ihan aavistuksen verran koholla, ei kuulema huolestuttavaa.. itkin siellä myös väsymystäni ja stressaavaa elämäntilannetta..
siksi kynnys lääkärinmenossa on kasvanut kun ne kuitenkin sanoo ettei mussa oo mitää vikaa. tosiaan 2 eri lääkärillä kävin.
siksi kyselen täältä jos jollain olis ollu vastaavaa että miten meni ja mitä oli..

Minulla tulee tänään täyteen 2 kk kuumeilua. Löytyi poskiontelosta tulehdus, joka ei kuitenkaan nostanut CRP:tä. Saattaa johtua myös hampaista, kuulemma. Ne katsotaan vielä röntgenillä.

mulla lämpö nousi usean kuukauden ajan aina iltaisin ja rehkimisen jälkeen. tulehdusta ei mistään löytynyt. stressi sen teki ja saattoi osaksi olla syynä lievä astma. yli kaks vuotta olen olen kärsinyt erilaisista stressi-oireista. nyt lämpöilykin alkanut poistumaan kun olen asennoitunut paranemiseen.

Yhteistyössä