Mitkä kaikki siis huomenna on kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On HÄTÄTILA, jolloin KAIKKI ON KIINNI. Mikään ei toimi. Kannattaa tänään hankkia kotiin kuukauden ruoat ja juomat, ja huomenna linnoittua kotin pyssyn kanssa rosvojoukkojen varalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
On HÄTÄTILA, jolloin KAIKKI ON KIINNI. Mikään ei toimi. Kannattaa tänään hankkia kotiin kuukauden ruoat ja juomat, ja huomenna linnoittua kotin pyssyn kanssa rosvojoukkojen varalta.

:D tosi on.
Viimeksi pääsiäisen aikaan nauratti kun kaupat ei olleet jopa yhteen päivään auki niin porukka lappo tavaraa kärryyn niinkuin sota olis tulossa.

No melkein kaikki myyjät jne on pamilaisia, eli lakossa. Mut se että onko kaupat kiinni vai ei, on ihan puhtaasti siitä kiinni et saako ne pyöritettyä liikettä esimiesvoimin ja sitähän ei vielä tiedetä..Eli sen näkee sit..Veikkaan et abc:t yms. olis auki, isoimmat kaupat voipi olla kiinni, mut pienemmät on ihan varmasti auki..Meillä ei ainakaa eilen illalla vielä paikallisen ääsmarketin kassalla tiedetty onko auki vai kiinni...

mä en tienny töästä!onko varma? missä kerrottu? eikö polisi toimi mitä mä teen mulla ei pyssyä...

Alkuperäinen kirjoittaja hätäntyntt:

mä en tienny töästä!onko varma? missä kerrottu? eikö polisi toimi mitä mä teen mulla ei pyssyä...

Stockalta? Se on auki kun on hullut päivät :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Luulisin, että pääasiallisesti s-ryhmän ruokakaupat (ei Salet), R-kioskit, Siwat. K-kaupat taitavat olla auki. Vaate-tms. kauppoja lakko ei mielestäni koske.

Tottakai koskee, Pamiin kuuluu suurin osa myyjistä.

Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:

:D tosi on.
Viimeksi pääsiäisen aikaan nauratti kun kaupat ei olleet jopa yhteen päivään auki niin porukka lappo tavaraa kärryyn niinkuin sota olis tulossa.

Näinpä..:D

Mua ärsyttää, kun viikonloppuna on esikoisen synttärit, ja olin ajatellut tehdä siihen liittyvät ostokset perjantaina. Nyt on pakko raahautua tänään kauppaan katsomaan näitä hysteerikkoja ja näyttää itsekin siltä, sillä lauantaina ja sunnuntaina me ei vieraiden takia ehditä kauppaan, joten tänään on ostettava paljon. Mie en sitten ole yhtään hysteerinen - en varmana ole!

Miten hemmetissä voi olla vaikea käsittää että kun myyjät on lakossa, kaikki paikat on kiinni ellei kauppoja pystytä pitämään auki kauppiasvoimin. Ja tietty jos rikkureita menee töihin niin sitten.
Luuletko että täällä olis jollain tietoa miten esim Tuppukylän Siwa mahtaa olla auki?
Käyttäkää aivojanne jos teillä sellaiset on.

Mut varmaan leimataan hysteeriseksi, kun menen tänään ostamaan puoli kauppaa viikonlopuksi. Lauantaina on juhlat enkä perjantaina ja lauantaina millään ehdi ostoksille valmistelukiireideni keskeltä. Toivottavasti siellä on tänään hyvin ostettavaa, sillä muuten olen pulassa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Mut varmaan leimataan hysteeriseksi, kun menen tänään ostamaan puoli kauppaa viikonlopuksi. Lauantaina on juhlat enkä perjantaina ja lauantaina millään ehdi ostoksille valmistelukiireideni keskeltä. Toivottavasti siellä on tänään hyvin ostettavaa, sillä muuten olen pulassa. :/

Ei siellä ole, muista elintarviketyöntekijöiden lakko. Mutta jos pärjää ilman saarioisten mikropizzoja niin sitten...

Yhteistyössä