Mitkä näistä ostaisi? (KENKIÄ!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3 vaihto ehto ta isitte vaihtoehot 1-2-3 aivan ihania kenkiä! miek itahon... nyt kattoon mitä muuta tuola on ;)

Mun piti alkaa vähän rajat miten katsoa tuolla kenkiä, kun siellä on niin paljon että alkoi vain kengät vilistä silmissä ja kaikki näyttää samalta. Käyttöön tahdon, en juhlaan joten kovin erikoisia en nyt jaksa. Ja jotenkin juhlakengät pitää päästä näkemään ja kokeilemaan ihan itse ensin.

Mikä ihme nykyään kengissä maksaa? Kauhistuttaa oikein nykyään edes miettiä kenkiä, kun saa maksaa itsensä kipeäksi! Mun makuun ei olleet oikein mitkään jos sitä kysyttiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan aiheen vierestä;22958568:
Mikä ihme nykyään kengissä maksaa? Kauhistuttaa oikein nykyään edes miettiä kenkiä, kun saa maksaa itsensä kipeäksi! Mun makuun ei olleet oikein mitkään jos sitä kysyttiin :D

No kyllähän tietyt kalliimmat merkit ovat ihan eri laatuisia materiaaleiltaan ja käyttömukavuudeltaan kuin 20euron kengät. Nimimerkillä Camperin kenkiä ekaa kertaa testanneena... Tosin ei mulla ole kokemusta parikan kengistä, että onko lestikin taivaallinen.

[QUOTE="Vieras";22958837]Parikan kengistä tykkäsin, mut nuo muutkin oli aivan ihania[/QUOTE]

Mitä enemmän katselen, sitä vähemmän tykkään juuri noista Parikoista. Ne siis pois listalta... jos vaan arpoisi silmät kiinni?

[QUOTE="Vieras";22958914]No sit Menburit, ne on kans tosi ihanat, noi muutkin on ihania, mut ehkäpä vähän "tanttamaisia", en tiedä, mut päätin tilata itelleni ne ballerinat töihin ja se on sun vika :D[/QUOTE]

Tykkään, että kengät on aika yksinkertaisia. Vaatteilla sitten vähemmän sitä tanttamaisuutta, vaikkakin uskallan väittää että tanttamaisuudenkin voi toteuttaa tyylillä :D

Mietin ballerinoja myös, mutta toisaalta kaapissa on jo kolmet ballerinat. Ehkä nuo ensimmäiset Penelopet kauppareissuille JA Memburit elokuun lämpimiin iltoihin?

Yhteistyössä