MITKÄ NÄISTÄ OSTAISIT VAUVALLESI?, JA MIKSI?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Tässä ovat vaihtoehdot:

a. Bugaboo Cameleon

b. Stokke Xplory

c. Emmaljunga City Cross

d. Emmaljunga Nitro City

e. Brio Happy

f. Brio Kombi

- Muistathan perustella vastauksesi huolellisesti...

Meillä nuo Emmaljungan nitro cityt. On MAHTAVAT! Kolmet muutkin vaunut on kokeiltu, mutta nuo on niin näppärät etten toisiin vaihtaisi. Kannattaa käydä liikkeessä kokeilemassa! :) Emmaljungan laatua ja sisältä tilavat, mutta muuten näppärän pienet ja liikkuvuus ihan huippu!

Älä laita linkkiä kuvaan, vaan tuotteeseen. MItäpä tuosta Stockestakaan voisi sanoa tuollaisen mainoskuvan perusteella, varsinkin kun laitat kuvan rattaista etkä vaunuista.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Älä laita linkkiä kuvaan, vaan tuotteeseen. MItäpä tuosta Stockestakaan voisi sanoa tuollaisen mainoskuvan perusteella, varsinkin kun laitat kuvan rattaista etkä vaunuista.

en osaa... olen huono käyttämään konetta.

kaikki löytyy vaunuaitan sivuilta, paitsi emmaljungat sen sivuilta.

Meillä on Emmaljungan City Crossit citykopalla ja ollaan niihin enemmän kuin tyytyväisiä. Ainakin meidän tarpeisiin parhaat mahdolliset vaunut, kulkevat missä vain maastossa kevyesti ja ovat kuitenkin tukevat. En löydä mitään moittimista.

En yhtiäkään.
Bugaboot ja Stokket ovat rumia ts. kummallisen näköisiä.
Emmaljungat ja Briot taas turhan hyökkäysvaunumaisia.

Jos ostaisin vaunut, merkkinä olisi todennäköisesti jälleen Hartan, Teutonia tai Gesslein.

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Meillä on Emmaljungan City Crossit citykopalla ja ollaan niihin enemmän kuin tyytyväisiä. Ainakin meidän tarpeisiin parhaat mahdolliset vaunut, kulkevat missä vain maastossa kevyesti ja ovat kuitenkin tukevat. En löydä mitään moittimista.

saisinkohan vielä kysyä, että minkähän värisenä teillä nuo City crossit ovat?, kun itse en väriä osaa päättää...

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
En yhtiäkään.
Bugaboot ja Stokket ovat rumia ts. kummallisen näköisiä.
Emmaljungat ja Briot taas turhan hyökkäysvaunumaisia.

Jos ostaisin vaunut, merkkinä olisi todennäköisesti jälleen Hartan, Teutonia tai Gesslein.

peesaan...
Noita kolmea mä mietin silloin kun ensimmäisiä oltiin hankkimassa. Päädyttiin Teutoniaan ja sitten kun tuli tarve kaksostenkärryille niin merkki oli Teutonia Alu S4 ja mökillekin hankittiin Teutoniat mökkivaunuiksi.

Noi Bugboot ja Stokket on jotenkin hyvin futuristisia, en tiedä mitenkä käytössä ovat, mutta ulkonäkö ei houkuta mua. Emmaljungat, Briot ja Orat on tosi isoja, vaikka varmaan käytössä hyviä niin kauhean klohmoja.

Nuo Emmaljungan Nitro Cityt on tehty kaupunkioloihin ja ovat pienemmät ulkomitoiltaan kuin muut Emmaljungat. Eivät siis mitkään "klohmot". Itsellä on lapset olleet pitkiä, joten muut merkit ovat jääneet pieniksi melko pian. 1,5 vuotias ei mahtunut jalat suorassa esim. Herqules Raptor 3 spin-rattaisiin! Jos on mahdollista että lapsi on keskivertoa pidempi, niin suosittelen tsekkaamaan erityisesti jalkojen tilan, joka monissa jää lyhyeksi. Emmaljungat ja Briot siinä mielessä hyviä.

saisinkohan vielä kysyä, että minkähän värisenä teillä nuo City crossit ovat?, kun itse en väriä osaa päättää...[/quote]

Meillä on se citykoppa väriltään pro java eli musta-beige ja sitten se ratasosa check brown (ruskea, jossa vähän oranssia ruutukuvioo). Semmoisia unisex-värejä molemmat! :)

Nyt ottaisin varmaan nuo Emmaljungan Nitro Cityt, ennen meillä oli Brion Novat pehmeällä kantokassilla ja oli hyvät, mutta makuutila ratasosassa lyhyt. Sitten tuo taittuva aisa on aika näppärä julkisilla kulkiessa ja se kapea ratasosa.

Yhteistyössä