Mitkä näistä ottaisit ajamaan matkisten virkaa?

15.06.2010
98
0
6
Emmaljunga Scooterit:

Brio Racet

Carena Easyt

Gracon Sport Deluxet?

Peg Perego Pliko P3

Baby Jogger City Minit

- Tarkoituksena olisi ostaa jotkut noista ajamaan matkisten tarpeita. Käyttöön jotkut noista pääsee heti kun laps osaa edes hiukan olla hereillään. Kysymys on otsikossa.

Racet on jykevät ja painavat, Gracot vinkuvat, peg peregot ihan normisattarit (hyvät laaturattaat), kaikki siis aika erilaisia eivätkä niin ollen oikein vertailukelpoisia. et taida itsekään tietää, mitä haet?

http://www.rokkibeibi.com/rattaat/14-neonato-piuma-pinkki.html

Nää menee makuuasentoon. Näin pari päivää sitten livenä ja oli ihan tosi herkut :)) Niin ja värejä oli muitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
noita kaikia ei saa makuuasentoon

Osaatko kertoa mitä noista ei saa. Sen tiedän, että noita Poneja ei saa makuuasentoon, joten ne on hylätty.

racet on vama kuin poni kuomullisena. Scootereita ei saa ihan makuulleen lukee lastentarvikkeen sivuilla ei alle puolivuotiaille.

Mä ottaisin noista jotkut noista kolmesta vipasta.

Muista ei tietoa, mut brion rattaat ei taida aivan makuulle mennä, siksi suositus niissä yli 6kk lapsille. 3 eri asentoon ainaki muistaakseni ne saa, mut ihan makuulle ei.

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Noi emmaljungan scooterit. Jotenkin luotan emmaljungaan. Graco taas on mun mielestä semmonen, mitä en enää ikinä valitte, kun meillä oli kerran miraget ja oli ihan plöröt.

ei kannata halvinta mallia ostaa. Ja minä ottaisin matkikset ihan sillä perusteella että mihin kaukalon saa kiinni.

Meillä brion racet ja ne ei mee kokonaa makuuasentoon joka ei tosin ole meidän typyä estänyt nukkumasta ;) Hyvät kestävät ja tukevat perusrattaat. Tosin jos ulkomaille tms meinaa niin liian isot tai jos teillä on pieni auto niin ei vältsisti mahdu konttiin....

Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:
noita kaikia ei saa makuuasentoon

Osaatko kertoa mitä noista ei saa. Sen tiedän, että noita Poneja ei saa makuuasentoon, joten ne on hylätty.

racet on vama kuin poni kuomullisena. Scootereita ei saa ihan makuulleen lukee lastentarvikkeen sivuilla ei alle puolivuotiaille.

Mä ottaisin noista jotkut noista kolmesta vipasta.

Racet on ihan eri rattaat kuin Ponyt! Meillä on ollut Racet toimittamassa matkisten virkaa, ja hyvät olivatkin. Makuuasento on kohtuullinen reissussa nukkumiseen, mutta nyt jokapäiväisempään käyttöön ostimme Emmaljungan Scootterit. Niissä on parmepi makuuasento, mutta vievät selvämpi enemmän tilaa, joten eivät meillä toimi kyllä matkiksina.

Yhteistyössä