Mitkä rattaat näillä kriteereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Pitää mahtua tavis henkilöauton taakse, helposti kokoon taitettavat ja kasattavat.
Selkänoja menee makuuasentoon.
Kevyet, pystyy kantamaan/vetämään rapuissa tyhjänä ja jaksaa nostaa autoon.
Kuomu ja mieluusti myös jalkapeitto.

Kiva olisi jos työntösuuntaa pystyisi vaihtamaan tai kasvot olisivat työntäjää päin.

Tulisivat 4kk ikäiselle. Tyhmyyttämme menimme ostamaan yhdistelmät ja vieläpä painavat orat, vaikka asumme kerrostalon ekassa kerroksessa ilman hissiä. Vähän vähiin jää liikkuminen vauvan kanssa kun en kertakaikkiaan jaksa raahata vaunuja portaissa ja käytävään ei mahdu kärryt. Idioottia, mutta kun yhdistelmät oli muka niin kätevät.. Ja olisivatkin näin talvella, pääsisi eteenpäinkin, muttakun ei edes pääse sinne pihalle!

Mut eihän teillä ole rappuja jos ekassa kerroksessa asutte? En nyt tarkkaan ymmärtänyt tuota ongelmaa... Kyllä mä suosittelen, että talven ajan menette noilla kunnon vaunuilla ja sit kesäksi hankitte rattaat... Esim Brio Racet tai Emmaljungan Scooterit

Alkuperäinen kirjoittaja äiti mä;22594655:
Mut eihän teillä ole rappuja jos ekassa kerroksessa asutte? En nyt tarkkaan ymmärtänyt tuota ongelmaa... Kyllä mä suosittelen, että talven ajan menette noilla kunnon vaunuilla ja sit kesäksi hankitte rattaat... Esim Brio Racet tai Emmaljungan Scooterit

Tässä kerrostalossa on katutasossa pesutuvat ja saunat sun muut ja vasta eka kerroksessa rappujen päässä asuntoja.. Eikö niihin rattaisiin voi ostaa makuupussia niin ovat melkein kuin yhdistelmät? Scootereissa ei mene selkänoja makuuasentoon.

Monissa kerrostaloissa ensimmäinen kerros on se maan tasolta laskettuna toinen kerros. Siinä ns. ensimmäisessä maantason kerroksessa kun on yleiset tilat (pesutuvat, kellarikomerot ym) mutta harvemmin asuntoja, alkavat sitten vasta toisesta kerroksesta ja näin myös kerrosnumerointi on aloitettu niin että ensimmäinen kerros on se ensimmäinen asuinkerros. Oon asunu sellaisessakin talossa, missä ekaan kerrokseen päästäkseen piti kiivetä puolen kerroksen verran rappuja. Nytkin asutaan virallisesti kolmannessa itse, tuolla laskennalla että tuo pohjakerros olisi ensimmäinen, tämä olisi neljäs kerros.

Ja on niitä jotka ostaa vain pelkät rattaat koko ratasiäksi, ei ole vaunuja erikseen. Rattaisiinkin saa niitä vaunukoppia ym. lisävarusteina. Onhan nuo kaksostenvaunutkin aina rattaat. Ja kummasti silloin ei ihmetellä miten se vauvakin siellä on sen esikoisen seurana!

[QUOTE="a p";22594845]Ei löydy vai?[/QUOTE]

Ne on noita halvemman hintaluokan rattaita, joita ei täällä sovi mainostaa. Meillä on ollut kolmella lapsella Emmat (ostettu 2003). Rattaat ja pehmeä kantokoppa. Niissä aisa kääntyy ja on isot pyörät. Vanhaan Mitsun takakonttiin pitää pyörät irrottaa, mutta muuten taittuu ja kausautuu nätisti.

Yhteistyössä