Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja:semmonen parikymmentä minuuttia ja sitten on tulessa koko mahan ja hartiotten seutu,välillä tulee oksennus.Litalgin on aika hyvin nykyään auttanut kun ottaa ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja:semmonen parikymmentä minuuttia ja sitten on tulessa koko mahan ja hartiotten seutu,välillä tulee oksennus.Litalgin on aika hyvin nykyään auttanut kun ottaa ajoissa.
saakohan sitä käyttää kun on raskaana? mullaki olis sitä tuolla kaapissa
Alkuperäinen kirjoittaja lue!:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja:semmonen parikymmentä minuuttia ja sitten on tulessa koko mahan ja hartiotten seutu,välillä tulee oksennus.Litalgin on aika hyvin nykyään auttanut kun ottaa ajoissa.
Lue siitä selosteesta
Alkuperäinen kirjoittaja auts:kuin nopsaa teillä alkaa oireet tulee jos ootte syönyt jotain sopimatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja lue!:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja:semmonen parikymmentä minuuttia ja sitten on tulessa koko mahan ja hartiotten seutu,välillä tulee oksennus.Litalgin on aika hyvin nykyään auttanut kun ottaa ajoissa.
Lue siitä selosteesta
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Ei saa syödä Litalginia raskaana ollessa/imettäessä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:kuin nopsaa teillä alkaa oireet tulee jos ootte syönyt jotain sopimatonta?
mulla tuli aina yöllä. onneksi pääsin leikkaukseen
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kurkku
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:kuin nopsaa teillä alkaa oireet tulee jos ootte syönyt jotain sopimatonta?
mullakin aikaisemmin tullut vaan yöllä paitsi eilen illalla noin 15minsaa sen jälkeen kun olin herneitä ja mansikotia syönyt.. oksentamisen jälkeen helpotti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:kuin nopsaa teillä alkaa oireet tulee jos ootte syönyt jotain sopimatonta?
mullakin aikaisemmin tullut vaan yöllä paitsi eilen illalla noin 15minsaa sen jälkeen kun olin herneitä ja mansikotia syönyt.. oksentamisen jälkeen helpotti
Hmm, onko sulla varmasti sappivaivaa? Mulla kivut oli sitä luokkaa että sai sen yön oksentaa ennen kuin helpotti..Voiko olla pelkkää närästystä?
Ja ennen leikkausta söin viimeisen viikon koko ajan särkylääkkeitä kun meni niin pahaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:kyl mulki viime viikolla oli tosi tuskaa oksensin jne 3 tuntia kesti.. taju meinasi lähtä kun niin sattu. oli kyllä lähellä etten lanssia soittanut niin kipeetä teki :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:kyl mulki viime viikolla oli tosi tuskaa oksensin jne 3 tuntia kesti.. taju meinasi lähtä kun niin sattu. oli kyllä lähellä etten lanssia soittanut niin kipeetä teki :/
Mikset mennyt lääkäriin? Mulla pitkittyi kohtaus ja sappirakko tulehtui. Sitten pääsin jo kuukaudessa leikkaukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:hyvä kysymys... just ä polin lekuri sanoi että seuraavaksi kun tulee niin heti keskussairaalaan